ادفیمی

ادفیمی

فرانکفورت ،آلمان

- کسب گواهی کارکنان و خانواده مداری
دی زی بانک آلمان (DZ Bank: Deutssche Zentrl Genossenschaftsbank) ، از سوی بنیاد بهره وری هرتیا ، موفق به کسب گواهی کارکنان و خانواده مداری شده است. به گفته آلبرت مرز ، عضو هیئت مدیره بانک دی زی ، این گواهی به دلیل ایجاد ارتباط مناسب بین اهداف بانک و منافع کارکنان اهدا شده است.
در بررسی بانکهای واجد شرایط دریافت این گواهی، هشت عامل مرتبط با منابع انسانی شامل ، ساعات کاری ، سازماندهی کار ، محیط کار ، سیاست های اطلاع رسانی ، ارتباط با کارکنان ، مهارتهای مدیریتی ، توسعه و آموزش پرسنل ، حقوق و مزایای کار مورد بررسی قرار گرفته است.
از جمله اقدامات موثر در موفقیت دی زی بانک آلمان می توان به برخورداری از چندین نوع الگوی ساعت کار اشاره کرد. در این بانک کارکنان می توانند با انتخاب الگوی هماهنگ با شرایط کاری و زندگی شخصی ، از کارآیی و بهره وری بیشتری برخوردار شوند. ایجاد تسهیلات مراقبت از کودکان در نزدیکی محل کار ، ایجاد مرکز مشاوره خانواده ویژه کارکنان ، برگزاری سمینارهای ویژه کارکنان و خانواده آنها ، امکان انجام کارهای اداری از طریق اینترنت در منزل از دیگر امکانات دی زی بانک برای کارکنان خود است. www.dzbank.de


- صدور کارتهای برداشت V Pay
دی زی بانک آلمان (DZ Bank: Deutssche Zentrl Genossenschaftsbank) ، بعنوان پنجمین بانک بزرگ این کشور و منبع اصلی تامین منابع مورد نیاز تعاونی های اعتباری آلمان ، در آخرین اقدام خود و با همکاری موسسه کارتهای اعتباری ویزا در اروپا ، برای اولین بار در بازار اروپا ، اقدام به صدور کارتهای برداشت V Pay نموده است. این کارتها که به مطمئن ترین سیستم امنیتی CHIP و PIN مجهز می باشند ، به مشتریان متقاضی این امکان را می دهند که در سراسر آلمان و اروپا به راحتی کلیه امور معاملاتی خود را با استفاده از پول نقد الکترونیکی به انجام رسانند.
در مرحله اول این طرح ، صدور حدود 20 میلیون کارت V Pay برنامه ریزی شده است. شایان ذکر است کارتهای CHIP & PIN به شکلی طراحی شده اند که تحت هیچ شرایطی امکان سوء استفاده و نفوذ به اطلاعات آنها وجود ندارد. در این روش به جای امضاء رسید در زمان تائید پرداخت کارتی در فروشگاهها ، مراکز خرید و مراکز معاملاتی ، مشتری یک شماره شناسایی چهار رقمی را وارد می کند. از زمان اجرای این طرح ، تاکنون از حدود 60 میلیون پوند زیان ناشی از سوء استفاده و کلاهبرداری مالی
جلوگیری شده است.www.dzbank.de


وین ، اطریش : طرح SEPA
RZB بانک (Raiffeisen Zentral bank ) با بیش از 80 سال سابقه و بعنوان سومین بانک بزرگ اطریش و یکی از بانکهای معتبر تجاری و سرمایه گذاری در اروپا با تراز برابر با 1/126 میلیارد یورو (تا 30 ژوئن 2007 ) ، اخیراً موفق به کسب امتیازات لازم در آزمایشات سپا (Single Ewo Payments Area : SEPA ) شده است. این طرح با هدف ایجاد منطقه پرداخت یورویی واحد از ژانویه 2008 در اروپا به اجرا در آمده است.
با اجرای طرح سپا ، مشتریان بانکهای اروپایی قادر خواهند بود تا نسبت به هر گونه پرداخت یورویی غیر نقدی به هر ذینفعی در سراسر منطقه یورو و با استفاده از یک حساب بانکی واحد اقدام نمایند. ضمن اینکه با اجرای این طرح ، از این پس کلیه پرداختهای خرد به سایر کشورهای اروپایی بعنوان پرداختهای داخلی محسوب خواهند شد و مشتریان نیز در انتخاب بانک ارائه دهنده خدمات پرداخت با شرایط بهتر،گزینه های بیشتری را در اختیار خواهند داشت. www.rzb.at


بانک کشاورزی چین ( ABC ) ظرف سه سال بانک همگانی می شود.

بانک کشاورزی چین ( ABC ) بعنوان یکی از چهار بانک وام دهنده کشور چین می کوشد تا در آینده به یکی از بزرگترین گروه تامین مالی مدرن تبدیل شود. هدف آن تبدیل شدن به یک بانک همگانی دارای سرمایه کافی ، سیستم کنترل داخلی شدید ، مدل عملیاتی امن ، خدمات باکیفیت بالا ، عملکرد بسیار خوب و به طور قابل مقایسه دارای توانمندی و رقابت پذیری در زمینه نوآوری بالا شود.
بانک کشاورزی چین در نظر دارد تا به یک بانک بین المللی مشهور از نظر مدیریت و شاخص های مرکزی از سال 2010 الی 2011 و به یک بانک نوین رتبه بالا در جهان تا سال 2017 تبدیل شود.
در حقیقت ، این بانک در سال 2007 پیشرفت بزرگی را پشت سر گذاشت. آخرین سپرده های افزوده شده و وامها به ترتیب به 7/549 میلیارد یوآن و 4/330 میلیارد یوآن رسید و نسبت به تسویه دارائیهای غیر تکلیفی به مبلغ 4/57 میلیارد یوآن اقدام نمود و ارزش افزوده اقتصادی 5/40 میلیارد یوآن را کسب کرد. همچنین توانمندی کنترل داخلی و مقاومت در برابر ریسک خود را بهبود بخشید.

قالب دلخواه شما