مراسم تودیع و معارفه مدیران بانک کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران بانک کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران بانک کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد 
در این مراسم که با حضور داور ماهیکار عضو هیئت مدیره بانک و هیات همراه ،معاون استانداری آذربایجان غربی ، روسای ادارات کل و سازمانها ، مشتریان شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی در تاریخ 8 اردیبهشت ماه سال جاری در سالن اجتماعات مدیریت استان برگزار شد .
در ادامه علی قنبری مدیر پشتیبانی استان ضمن عرض خیر مقدم گزارشی از و ضعیت استان در زمینه های اقتصادی و کشاورزی را برای حضار تشریح و به جایگاه بانک کشاورزی استان در زمینه های سپرده های مردمی ، سیستم مهر گستر ، بانکداری الکترونیک ، تسهیلات پرداختی و وصول مطالبات اشاره نمود .
همچنین علی اکبر دائم امید مدیر سابق استان به پتانسیل نیرو ها و توانمندیهای موجود استان اشاره نموده و موفقیتهای بدست آمده و کسب رتبه بانک عامل برتر در سال 86 در جشنواره شهید رجائی و طرح تکریم ارباب رجوع در سال های 1384 و 1385 را خاطر نشان کرد و از مسئولین واز همکاران استان بخاطر همراهی و همکاری در مدت دوران مدیریت ایشان قدردانی و تشکر نمود . گفتنی است در این مراسم مهندس حق جو معاونت برنامه ریزی استان آذربایجان غربی به جایگاه بخش کشاورزی در توسعه و اشتغال واهمیت تبدیل نمودن استان به قطب صنایع غذایی تبدیلی و تکمیلی اشاره وخواستار همکاری بیشتر بانک در امور سرمایه گذاری و راه اندازی واحدهای اجرایی شد.
لازم به ذکر است مهندس ماهیکار عضو هیئت مدیره بانک به مدیریت نوین در حال تغییر در جوامع امروز و سازمانها ، مدیریت مشارکتی و گروهی ، سیستم روش جدید و بهره وری سازمانهای پویا ، اهمیت آموزش ، ارتباط مستمر و موثر کارکنان و واحدها ، مدیریت متغیر ، نحوه اداره سازمانها در سال شکوفائی و نو آوری اشاره کرد.
آخرین سخنران این مراسم آقای بهمن عطا مدیر جدید شعب بانک کشاورزی آذربایجان غربی برنامه های جدید خود را در زمینه های شایسته سالاری کار کنان نظم و انضباط مالی ، اهمیت هر چه بیشتر به مشتریان که و لی نعمتان ما هستند ارائه کرد .
این گزارش می افزاید: مهندس ماهیکارعضو هیئت مدیره بانک در ابتدای ورود به استان آذربایجان غربی با حضور در مزار شهدا برای شادی روح شهید حاج مهدی باکری و حمید باکری که از همرزمان ایشان در هفت سال دفاع مقدس بوده اند فاتحه خواند .
لازم به ذکر است که علی اکبر دائم امید مدیر سابق بانک کشاورزی آذربایجان غربی استان را به قصد خدمت در سمت مدیر کل روابط عمومی بانک کشاورزی ترک نمود .




























































































































قالب دلخواه شما