دکتر طالبی: شعبی که ابتکارات خود را به کار می بندند موفق ترند

دکتر طالبی: شعبی که ابتکارات خود را به کار می بندند موفق ترند

بانک کشاورزی به لحاظ مسئولیت ها و مخاطبانی که دارد از جایگاه ویژه ای برخوردار است و حجم معاملات، ماهیت و الزامات کار در آن تا حدودی متفاوت است .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی دکتر طالبی که صبح روز چهار شنبه از طریق ارتباط زنده تصویری در همایش روسای شعب این بانک در استان خراسان رضوی سخن می گفت، ضمن اعلام این مطلب افزود : به دلیل چنین اهمیتی کارکنان این بانک در سراسر کشور متناسب با این جایگاه تلاش و کوشش مضاعفی دارند.
وی با بیان ضرورت توجه به این موقعیت و ماموریت سنگینی که به عهده بانک کشاورزی است تاکید کرد، انجام امور جاری این بانک به نحو مناسب حاکی از آن است که کارکنان قدر این موقعیت را می دانند.
مدیر عامل بانک کشاورزی یادآور شد : در شرایط رقابتی فعلی و باحضور بانک های خصوصی ، خصوصی شدن بانک ها و فشارهای ناشی از کمبود منابع و .... همچنین مسائل مربوط به نرخ سود ، نحوه جذب مشتریان ، شعب این بانک وظیفه دشواری را به عهده دارند.
دکتر طالبی مهم ترین ماموریت کارکنان بانک کشاورزی را ارتقای جایگاه این بانک دانست و تصریح کرد: غفلت از این وظیفه رکود و نزول را به دنبال خواهد داشت.
وی افزود : ما برنامه ها و اقدامات متعددی را در دستور کار داریم ولی برای انجام ماموریت خود باید اولویت بندی داشته باشیم تا این اقدامات به ارتقای جایگاه بانک منجر شود.
دکتر طالبی افزایش حجم فروش و ارائه خدمات نوین به ویژه بانکداری الکترونیک را به عنوان اولین اولویت بانک در شرایط فعلی معرفی کرد و گفت : تحقق اهداف تعیین شده در این حوزه به عملکرد کارکنانی که در نقطه تماس با مشتری قرار دارند بستگی دارد.
رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی ایجاد فضای فیزیکی و ارتباطی مناسب برای ارائه خدمات را از دیگر اولویت های مهم برای ارتقای جایگاه این بانک برشمرد و افزود:مشتری برای بانک بسیار مهم است و بخش مهمی از موفقیت هایی که بانک کشاورزی دارد به این امر وابسته است ، اگر شعب بتوانند تصویر خوبی از خدمات به مشتری ارائه بدهند برنامه های تعیین شده محقق خواهد شد زیرا نقش این تصویر در ارتقای جایگاه بانک بسیار مهم است .
وی اضافه کرد : نقش کارکنان شعب برای مساعد کردن فضای فیزیکی بسیار بالاست از اینرو کارکنان با تجریه شعب باید سعی کنند از طریق انتقال تجربیات خود توجه دیگر کارکنان را به این موضوع جلب کنند .
دکتر طالبی بهبود تبلیغات و اطلاع رسانی خدمات بانک را دیگر اولویت بانک کشاورزی معرفی کرد و اظهار داشت : گرچه فعالیت های تبلیغاتی و اطلاع رسانی به طور متمرکز و از طریق ادارات مرکزی انجام می شود، اما مهم ترین عرصه تبلیغ نقطه تماس مشتری و بهترین ابزار ، تبلیغات چهره به چهره است که از عهده کارکنان شعب بر می آید.
وی تاکید کرد :ما باید به این واقعیت توجه داشته باشیم که شعبه در بانک جایگاه ویژه ای وارد و سربازی است که در عرصه عملیات حضور دارد . لذا هدف نهایی کار در حوزه های مرکزی باید در این جهت باشد که شعبه را حمایت و تقویت کند .
مدیر عامل بانک کشاورزی در بخش دیگری از سخنان خود به تفویض اختیارات به مدیریت های شعب بانک در استانها اشاره کرد و گفت : توان ، دانش ، نوآوری و ابتکار کارکنان یک دارایی است که تفویض اختیارات با هدف بهره مندی از این اختیارات صورت گرفت .
وی با بیان اینکه عملکرد شعب در زمینه وصول اثبات کرد باور ما نسبت به شعب باور درستی بوده تصریح کرد : شعبی که ابتکارات خود را به کار می بندند موفق تر هستند .
دکتر طالبی در خاتمه سخنانش خدمت به بخش کشاورزی را امتیازی ویژه برای بانک کشاورزی و حفظ این هویت را برای دستیابی به اهداف ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد : جایگاه این بانک به گونه ای ارتقا یابد که پاسخگوی نیاز بخش کشاورزی باشد.

قالب دلخواه شما