مسعود آتشی مدیر امور بازاریابی و برنامه ریزی بانکی بانک کشاورزی : آموزش مفاهیم بانکداری 100 هزار نوجوان ایرانی از راهبردهای مهم سال جاری بانک کشاورزی است

مسعود آتشی مدیر امور بازاریابی و برنامه ریزی بانکی بانک کشاورزی : آموزش مفاهیم بانکداری 100 هزار نوجوان ایرانی از راهبردهای مهم سال جاری بانک کشاورزی است

نشست بررسی راهکارهای جدید و مسائل طرحهای ایران ، بانک پذیری کودک و نوجوان ، جاری 77 ، حساب آتیه و pos با حضور مسعود آتشی مدیر امور بازاریابی و برنامه ریزی بانکی ،عبدالله سلیمانی رئیس اداره کل روابط عمومی ، معاونان اداره کل بازاریابی ، مدیران و کارشناسان استانهای مازندران ، گیلان ، گلستان ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، خراسان جنوبی ، سیستان و بلوچستان و سمنان در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان ، دراین نشست که با هدف هم افزایی و بحث و تبادل نظر درباره طرح های یادشده برگزارشد مدیران و کارشناسان استان به تشریح عملکرد خود در حوزه های 5 گانه پرداختند .
بر اساس این گزارش ، مسعود آتشی در این نشست ضمن اشاره به جمعیت زنان ایران و نقش آنان دراقتصاد کشور طرح ایران را یکی از مهمترین طرحهای بانک کشاورزی در راستای خدمت به این قشر عنوان کرد و افزود : بانوان امروز دیگر حاضر نیستند کارهای ساده بانکی خود از جمله پرداخت قبوض را از طریق شعبه بانک پرداخت کنند و ما باید از فضای ایجاد شده و فرصت موجود به درستی استفاده و جامعه زنان ایران بانک پذیر کنیم .
مدیر اموربازاریابی و برنامه ریزی بانکی دربخش دیگری ازسخنان خود گفت : آموزش 100 هزار نوجوان با مفاهیم بانکداری از جمله راهبردهای مهم سال جاری بانک کشاورزی است .
وی تصریح کرد در طرح بانک پذیری کودک و نوجوان هدف ارائه آمار نیست ما به دنبال آموزش و اثرگذاری مثبت در ذهن دانش آموزان هستیم .
این گزارش می افزاید؛ مسعود آتشی در پایان سخنان خود افزود : آینده نگری در طرح بانک پذیری کودک و نوجوان بسیار روشن است و این افراد مشتریان آینده بانک کشاورزی هستند و تمام تلاش ما این است آثار مثبتی در ذهن دانش آموزان ایجاد کنیم .
لازم به ذکر است این نشست در پایان با بحث و تبادل نظر و بهره گیری از تجربیات استانها پایان یافت .




قالب دلخواه شما