برگزاری همایش فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج ادارات شهرستان بوشهر در مدیریت بانک کشاورزی این استان

برگزاری همایش فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج ادارات شهرستان بوشهر در مدیریت بانک کشاورزی این استان

همایش فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج ادارات شهرستان بوشهر روز چهارشنبه اول تیرماه با حضور بیش از 40 نفر از فرماندهان ادارات شهرستان بوشهر ، مدیر شعب بانک در استان ،مسئول امور حراست و مسئول شورای برنامه ریزی و مالی بسیج بانک و همچنین فرمانده پایگاه مقاومت حضرت ابوالفضل العباس (ع ) بانک کشاورزی در سالن مدیریت بانک کشاورزی استان بوشهر برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان ، در این همایش مهندس کشمیر شکن مدیر شعب بانک در استان به نقش و جایگاه بسیج در جامعه اسلامی اشاره کرد و بسیج ادارات را وسیله ای برای مبارزه با جنگ نرم دشمن برشمرد .
مدیر شعب بانک در استان همچنین گزارشی از عملکرد پایگاه مقاومت حضرت ابوالفضل العباس (ع ) بانک کشاورزی ارائه و مجموعه فعالیتهای این پایگاه را در سال گذشته شامل برگزاری جام فوتسال بصیرت در دهه فجر ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ،دیدار با خانواده شهدا ،شرکت در مراسم مذهبی ، برپایی ایستگاه صلواتی و ... عنوان کرد .
بر اساس این گزارش ، کشمیر شکن همچنین در خصوص اهداف بانک در سال 90 گفت ایجاد دو هزار فرصت شغلی جدید و تثبیت 33 هزار فرصت شغلی در سال 90 در زمینه کشاورزی ، نقش و رسالت بانک کشاورزی را در تحقق اهداف بیش از پیش به اثبات خواهد رساند .
مهندس کشمیر شکن تامین اعتبار طرحهای عمده و اساسی و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش برای راه اندازی طرحهای غیر فعال از اولویت های مد نظر بانک کشاورزی در سال 90 برشمرد و افزود : علاوه بر آن اعطای تسهیلات به طرحهای تولیدی و زیر بنایی اشتغال زا در بخش های مختلف کشاورزی و صنایع وابسته به آن از اولویت های دیگر بانک کشاورزی در سال جدید است .
این گزارش می افزید؛ آقایان الماس مجیدی مسئول شورای برنامه ریزی و مالی و زارع فرمانده پایگاه مقاومت حضرت ابوالفضل العباس (ع ) بانک کشاورزی از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.
لازم به ذکر است در این مراسم همچنین سروان حیاتی فرمانده حوزه اداری حضرت صاحب الزمان (عج ) شهرستان بوشهر ضمن تشکر از عملکرد مطلوب مدیریت بانک کشاورزی استان بوشهر ، با اهدا لوح به فرهاد کشمیر شکن مدیرشعب بانک در استان وداود عمویی مسئول شورای فرهنگی –ورزشی بانک از آنان قدردانی کرد.

قالب دلخواه شما