اولین جشنواره طرح ایران در استان آذربایجان شرقی برگزارشد

اولین جشنواره طرح ایران در استان آذربایجان شرقی برگزارشد

اولین جشنواره طرح ایران بانک کشاورزی با هدف نهادینه سازی ،ترویج وایجاد فضای رقابتی در شهرستان شبستر استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان ، در این جشنواره که جمعی کثیری از مشتریان خانم ،مسئولان ادارات شهرستان شبستر حضور داشتند جمشید عقلمند فرماندار شبستر نقش بانوان را در زمینه اقتصادی وکشاورزی بسیار ارزنده دانست وگفت: 52درصد ایران را کشاورزی وروستاها تشکیل می دهد که در این بین زنان نقش محوری رادر توسعه کشاورزی دارند.
وی حضور زنان را در صحنه های علمی ،ورزشی ،ادبی وفرهنگی راستود وافزود:زنان در برخی عرصه ها فراتر از مردان حرکت می کنند.
بر اساس این گزارش ، فرماندار شبستر از اینکه بانک کشاورزی به زنان اهمیت می دهد وامکانات وتسهیلات لازم برای رشد وشکوفائی استعدادهای آنها فراهم کرده است ،قدردانی کرد.
این گزارش می افزاید ؛در این جشنواره همچنین الیاس منصوری خسروشاهی مدیر گروه بازاریابی وتجهیز منابع استان استقبال پر شور بانوان را از طرح ایران بانک کشاورزی ستود وهدف بانک از برگزاری این جشنواره را ارج نهادن به اعتماد مشتریان اعلام کرد .
وی ویژگی منحصر بفرد طرح ایران بانک کشاورزی را دربرگیری این طرح برای تمامی سطوح سنی و شغلی اعلام کردو گفت: این طرح به چهار بخش تقسیم می شودایران بانو مخصوص زنان خانه دار،مهر ایران مربوط به زنان شاغل ،ایران دخت برای دختران مجرد ودختران آفتاب ویژه دانشجویان است.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم در بین حضار در چهار گروه متفاوت قرعه کشی انجام گرفت وبه 23 نفر جوایز نقدی وغیر نقدی اعطاء شد.

قالب دلخواه شما