افتتاح سومین کارگاه آموزشی طرح بانک پذیری کودک و نوجوان استان مازندران در مرکز آموزش بابلسر

افتتاح سومین کارگاه آموزشی طرح بانک پذیری کودک و نوجوان استان مازندران در مرکز آموزش بابلسر

سومین کارگاه آموزشی طرح بانک پذیری کودک و نوجوان با حضور مسعود آتشی مدیر امور بازاریابی و برنامه ریزی بانکی ، معاونین اداره کل بازاریابی ، مدیران و کارشناسان استانهای مازندران ، گیلان ، گلستان ، سمنان ، خراسان رضوی ، خراسان شمال ، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان و تنی چند از مقامات استانی در مرکز آموزش بابلسر تشکیل شد .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان مازندران مسعود آتشی در مراسم افتتاحیه این کارگاه ضمن خیرمقدم به دانش آموزان حاضر در کلاس به تشریح اهداف طرح بانک پذیری کودک و نوجوان پرداخت و گفت : این سومین کارگاه آموزشی است که در استان مازندران راه اندازی می شود و تلاش می کنیم تا بصورت فراگیر دانش آموزان را با مفاهیم بانکداری الکترونیک آشنا کنیم .
مدیر امور بازاریابی و برنامه ریزی بانکی افزود : آموزش بالغ بر 100 هزار نوجوان با مفاهیم بانکداری از راهبردهای مهم بانک کشاورزی در سالجاری است و هدف ما این است که اثر مثبتی در ذهن نوجوان بگذاریم .
این گزارش می افزاید : اهداء کارت هدیه به دانش آموزان منتخبی که به سوالات مدرسان کارگاه آموزشی پاسخ مناسبی دادندو برگزاری کارگاه به دو شکل تئوری و عملی از دیگر برنامه های این مراسم بود

قالب دلخواه شما