تشکیل اولین جلسه شورای عالی آب استان خراسان رضوی با حضور استاندار و مدیرشعب بانک کشاورزی

تشکیل اولین جلسه شورای عالی آب استان خراسان رضوی با حضور استاندار و مدیرشعب بانک کشاورزی

اولین جلسه شورای عالی آب استان خراسان رضوی به ریاست دکترصلاحی استاندار و با حضورمهدی بصیرت مدیرشعب بانک کشاورزی استان خراسان رضوی ، دکتر طباطبائی رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان ودیگر اعضاء این شورا روز چهارشنبه 21 اردیبهشت در دفتر استاندار تشکیل شد.
دراین جلسه بصیرت مدیرشعب بانک کشاورزی استان خراسان رضوی با اشاره به عملکرد بانک کشاورزی درتخصیص منابع اعتباری به توسعه پروژه های آبیاری تحت فشار دراستان طی سالهای 87 و 88 ،تحقق برنامه های توسعه ای شیوه های آبیاری های نوین دراستان را منوط به تأمین اعتبار مربوطه دانست.
وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به سال جهاد اقتصادی آمادگی گروه کارشناسی بانک کشاورزی دراستان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلی دولت در توسعه بیش از پیش آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی استان را اعلام کرد.
درادامه دکتر صلاحی ،استاندار خراسان رضوی با تشکر از اقدامات انجام شده در استان از آب به عنوان حساس ترین و مهم ترین بحث در فرآیند تولید محصولات کشاورزی یادکرد و خواستار حرکت و اقدام جهادی در سال جهاد اقتصادی درتوسعه آبیاری تحت فشار دراستان شد. وی با تأکید برتحقق برنامه 150 هزار هکتاری گسترش آبیاری تحت فشار دراستان رسیدن به این هدف را مستلزم هماهنگی و مشارکت کلیه دستگاههای دست اندرکار و مسئولان مربوطه دانست.

قالب دلخواه شما