افتتاح باشگاه زنان در بانک کشاورزی

افتتاح باشگاه زنان در بانک کشاورزی

به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن، باشگاه زنان بانک کشاورزی راه اندازی می شود.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این باشگاه به منظور گسترش خدمات به زنان دارنده کارت های چهارگانه ایران همزمان با هفته زن راه اندازی خواهد شد.
بر اساس این گزارش،به بانوانی که از یکم تا هشتم خردادماه نسبت عضویت در باشگاه زنان بانک کشاورزی و افتتاح یکی از طرح های «ایران بانو»و«مهر ایران» این بانک با مبلغ 2 تا 4 میلیون ریال موجودی اقدام کنند،یک فقره حساب «پس انداز کودکان و نوجوانان» یا طرح های«ایران دخت»و«دختران آفتاب» با موجودی 100 هزار ریال اهدا خواهد شد.
همچنین در صورت افتتاح این حساب با موجودی 4 میلیون ریال به بالا، مبلغ این هدیه به 200 هزار ریال افزایش خواهد یافت.
این گزارش می افزاید،برای گروه«دختران آفتاب»و«ایران دخت» نیز به شرط افتتاح حساب با داشتن میانگین موجودی یک الی 3 میلیون ریال در دوره زمانی یاد شده،کارت «ایران بانو» یا «مهر ایران» با موجودی 100 هزار ریال برای مادران آنان صادر و اهدا خواهد شد.
این درحالی است که چنانچه موجودی حساب این گروه از 3 میلیون به بالا باشد،مبلغ هدیه به 200 هزار ریال افزایش خواهد یافت.
گفتنی است طرح های«ایران دخت»،«دختران آفتاب»،«ایران بانو»و«مهر ایران» طرح های بانک کشاورزی ویژه زنان است که هر یک از گروه های مختلف زنان با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور می توانند به عضویت این طرح ها در‌آمده و علاوه بر استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی، با توجه به نوع طرح؛از تسهیلات خرید خودرو، ابزار تولید، لوازم منزل و همچنین مزایای خدمات بیمه ای عمر و حوادث استفاده کنند.

قالب دلخواه شما