مدیر جدید بانک کشاورزی در استان ایلام معرفی شد

مدیر جدید بانک کشاورزی در استان ایلام معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران قبلی و جدید شعب بانک در استان ایلام با حضور مهندس ماهی‌کار عضو هیأت‌مدیره بانک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان ایلام در این مراسم که جمعی از مسئولان نهادها و سازمانهای استانی و روسای شعب تابعه بانک کشاورزی و همکاران مدیریت ایلام شرکت داشتند، مهندس ماهی‌کار با اشاره به نامگذاری صورت گرفته از سوی مقام معظم رهبری در طی سه سال اخیر گفت : نامگذاری سال 88 به صورت اصلاح الگوی مصرف و سال 89 به سال همت مضاعف و کار مضاعف و سال جاری به جهاد اقتصادی در قالب یک منظومه منسجم دلالت بر این دارد که مقام معظم رهبری به دنبال عمران و آبادانی و رفاه کشور در عرصه اقتصادی هستند.
وی گفت: برای تحقق اوامر معظم‌له در سال جاری همه با هم باید یک تلاش معنوی و مجاهدت گونه ای با رعایت قرب به پروردگار و خدمت به خلق در دستور کارمان قرار گیرد تا کشور عزیزمان به جایگاه شایسته خود نائل آید.
عضو هیئت مدیره بانک افزود : به منظور اجرایی کردن شعار جهاد اقتصادی برنامه‌های عدیده ای در دستور کار شعب تابعه این بانک در کل کشور در حوزه فعالیت های کشاورزی قرار گرفته است که نتایج حاصل از این اهتمام شکوفایی اقتصادی کشور به ویژه در حوزه کشاورزی را تامین خواهد کرد.
وی با اشاره به برخی از اولویت های پرداخت تسهیلات چون آبیاری تحت فشار و توسعه مکانیزاسیون کشاورزی و اصلاح سامانه مصرف انرژی در واحدهای دامداری ومرغداری و اصلاح ساختاری گلخانه ها با هدف افزایش تولید و کاهش مصرف انرژی اعلام داشت. مقرر است 108 هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال جاری توسط شعب تابعه بانک پرداخت شود.
ماهی کار گفت : از جمله سیاست هائی که طی سالهای اخیر در بانک پیگیری می شود، تجهیز منابع در مناطق برخوردار و استفاده از آن به منظور پوشش نیازهای تسهیلاتی در حوزه کشاورزی مناطق محروم است،به گونه ای که در شرایط فعلی 9/2 برابر منابع سپرده مردمی شعب بانک کشاورزی در استان ایلام تسهیلات به کشاورزان عزیز و یا فعالان عرصه تولید در بخش کشاورزی در این استان اعطا شده است.
وی در ادامه با اشاره به قابلیت های سازمانی بانک گفت : معتقدیم قابلیت های این بانک حاصل دستاورد 17000 نفر پرسنل خدوم آن بوده و قطعاً با داشتن 45% از کارکنان با مدرک لیسانس و بالاتر خواهیم توانست مزیت های رقابتی سازمان خویش را هر روز بهتر از دیروز فزون تر کنیم .
وی در ادامه با ذکر این نکته که قابلیت های سازمانی نمایانگر شخصیت و هویت بانک کشاورزی است گفت : به دلیل مجموعه تلاشهای ارزنده سرمایه انسانی در این استان و مدیریت مهندس خانی در سالهای گذشته شاهد اثر گذاری این بانک در اقتصاد کشاورزی منطقه هستیم به گونه ای که این مهم پیوسته به تائید و تصدیق مسئولان استانی علی الخصوص استاندار نیز رسیده است.
وی با قدردانی از مساعی وافر و تلاش بی نظیر مهندس خانی در مدت حضور به عنوان مدیرستادی بانک در استان برای نامبرده در مسئولیت جدید به عنوان مدیرستادی بانک در استان قم آرزوی توفیق روزافزون کرد و در ادامه نسبت به معرفی منصور بیگی مدیرجدید ستادی بانک در استان پرداخت و با اشاره به مسیر خدمتی مشارالیه اظهار امیدواری کرد : با همراهی مجموعه همکاران مدیریت شعب بانک در استان با برنامه ای مدنظر ایشان در خدمت رسانی به مردم عزیز این خطه از ایران زمین بیش از گذشته قدمهای موثری برداشته شود .

قالب دلخواه شما