حضور فعال بانک کشاورزی در نمایشگاه دستاوردهای دولت نهم و دهم در جزیره کیش

حضور فعال بانک کشاورزی در نمایشگاه دستاوردهای دولت نهم و دهم در جزیره کیش

نمایشگاه دستاوردهای دولت نهم و دهم با حضور 54 وزارتخانه ، سازمان و نهادهای دولتی همزمان با نیمه شعبان ، سالروز ولادت حضرت قائم (عج) روز 26 تیرماه سالجاری در محل نمایشگاههای بین المللی جزیره کیش افتتاح شد . در این نمایشگاه تا 4 مرداد ماه ادامه دارد بانک کشاورزی به ارائه خدمات ، دستاوردها و فناوریهای جدید پرداخت .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان هرمزگان ، نمایشگاه دستاوردهای دولت نهم و دهم در 26 مرداد ماه سالجاری افتتاح شد و عده کثیری از مقامات کشوری و مردم از غرفه بانک کشاورزی بازدید بعمل آورند . این گزارش می افزاید ، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه مهندس عامری مدیر عامل منطقه آزاد کیش هدف از برگزاری نمایشگاه را ارائه موفقیتهای دولت در عرصه های مختلف برشمرد . وی با اشاره به آمار عملکرد دولت در زمینه های اقتصادی و پژوهشی افزود :گام بلند دولت در محرومیت زدایی در خور قدردانی است . این مقام مسئول با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح مسکن مهر ، بنگاههای اقتصادی زودبازده ، و افزایش سرانه تولید ناخالص داخلی بمنظور مقابله با تحریمهای سایر کشورها علیه ایران افزود ، این مرز و بوم با اتکا به دانش بومی فرزندان خود توانسته طلایه دار عدالت گستری ومهرورزی باشد .
در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر علیدادی امام جمعه کیش حرکت دولت بسمت رفع محرومیت زدایی را ستود و افزود ، روند موفقیتهای کشور بگونه ای طی شده که تحریمها نیز تاثیری بر شرایط حاکم جامعه نداشته است . وی با اشاره به نامگذاری سالجاری از سوی مقام معظم رهبری به نام جهاد اقتصادی ، اظهار امیدواری کرد فرآیند حرکتهای موفقیت آمیز کشور تداوم داشته و تائید کرد با تلاش و پشتکار جوانان ایثارگر کشور هر امری محقق می شود . پس از مراسم افتتاحیه نیز ، شرکت کنندگان از غرفه های بر پا شده در نمایشگاه از جمله غرفه بانک کشاورزی بازدید بعمل آورند .
این گزارش می افزاید : آقای قاسمی نژاد – مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان نیز از غرفه بانک کشاورزی بازدید کرد و حضور بانک در چنین مناسبتهایی را فرصتی مناسب برای عرضه خدمات و موفقیتهای بانک دانست . این مقام مسئول تصریح کرد : بانک کشاورزی همواره در عرصه خدمت رسانی و طرح تکریم مردم و مشتریان حائز رتبه برتر بوده که این مهم ماحصل تلاش بی وقفه و ایثارگرانه کارکنان این بانک است .
در سایر روزهای برگزاری نمایشگاه نیز عده کثیری از مردم ، مراجعین ، همکاران مستقر در جزیره کیش ، خبرنگاران رسانه های محلی و کشور از غرفه بانک کشاورزی بازدید بعمل آورند و از نزدیک با طرحهای جدید و خدمات بانک کشاورزی آشنا شدند .


قالب دلخواه شما