عضو هیات مدیره بانک کشاورزی: 850 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خسارت دیده استان فارس پرداخت شد

عضو هیات مدیره بانک کشاورزی: 850 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خسارت دیده استان فارس پرداخت شد

حشمت الله نظری عضو هیات مدیره بانک کشاورزی که به منظور افتتاح طرح جامع ژنتیک جنوب کشور به استان فارس سفر کرده بود با خبرنگار صدا و سیمای مرکز استان فارس مصاحبه کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان فارس نظری در این مصاحبه که به عنوان خبر اول شبکه استان فارس در سه بخش خبری مهم روز 27 تیرماه سال جاری از صدا و سیما پخش شد ، درباره اهداف بانک کشاورزی از حمایت مالی برای راه اندازی طرح جامع ژنتیک جنوب کشور مطالب مبسوطی بیان کرد.
عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در ادامه به خدمات این بانک در سطح کشور و همچنین استان فارس و درباره پرداخت تسهیلات در زمینه های مختلف از جمله آبیاری تحت فشار که موضوع مورد بحث بخش کشاورزی با توجه به مشکلات خشکسالی است، اشاره کرد و از پرداخت 8/2 برابر تسهیلات به نسبت منابع جمع آوری شده در استان فارس خبر داد و این درحالی است که این رقم در کشور در حدود 4/1 است.
نظری در ادامه درباره پرداخت رقمی بالغ بر 850 میلیارد ریال غرامت به کشاورزان خسارت دیده استان فارس از محل خشکسالی در سال زراعی گذشته صحبت کرد و گفت:غرامت پرداخت شده در حدود 4 برابر حق بیمه های دریافتی از کشاورزان است.

قالب دلخواه شما