برگزاری همایش بازاریابی و تجهیزمنابع ویژه روسای شعب فرصت

برگزاری همایش بازاریابی و تجهیزمنابع ویژه روسای شعب فرصت

همایش بازاریابی و تجهیز منابع ویژه روسای شعب فرصت روز چهارشنبه پانزدهم تیر در مشهد مقدس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این همایش که باحضور محمدحسن فروغی فرعضو هیئت مدیره،مسعود آتشی مدیر امور برنامه ریزی وبازاریابی بانکی،مصطفی احمدی،عقیل تقی زاده، عبدالله سلیمانی و حمید رضا نعمتیان روسای ادارات کل بازاریابی و تجهیزمنابع،آموزش وبهبود مدیریت،روابط عمومی و تحقیق وتوسعه،مهدی بصیرت مدیر شعب بانک در استان خراسان رضوی و همچنین جمعی از معاونان و کارشناسان ادارات مرکزی و روسای شعب فرصت از سراسر کشور برگزارشد،دکتر طالبی مدیرعامل این بانک در یک ارتباط زنده تصویری طی سخنانی سیاست های بانک کشاورزی در حوزه بازاریابی و تجهیز منابع را تبیین کرد.
مدیرامور برنامه ریزی وبازاریابی بانکی نیز درباره نقش و مسئولیت روسای شعب فرصت سخنرانی کرد و در ادامه رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع گزارشی ازطرح شعب فرصت بانک کشاورزی ارائه داد.
بر اساس این گزارش، بیان عوامل پیشبرد موفق طرح های بازاریابی(درحوزه خدمات نوین) توسط بهروز افشار (استاد مدعو) و همچنین ارزیابی توان شناسه بانک کشاورزی و ارائه راهکارهای بهبود آن توسط دکتر شهریارعزیزی عضو شورای پژوهشی بانک و حمید رضا نعمتیان رئیس اداره کل تحقیق توسعه از دیگر برنامه های این همایش بود.
در ادامه این همایش کارگاه های مشورتی شعب فرصت بانک کشاورزی در ارتباط با نقاط قوت،ضعف، تهدیدها و فرصت ها و ارائه راهکارها و با عناوین:چالش ها و راهکارهای طرح های ایران و بانک پذیری کودک ونوجوان، چالش ها و راهکارهای کیفیت ارائه خدمات دربانک،نقش ومسئولیت روسای شعب و گروه های بازاریابی استان ها،چالش ها و راهکارهای شناسایی خدمات به مشتریان و بررسی نیازهای بانکی مشتریان عمده و ارائه راهکارهای عملی برپایه خدمات بانکداری الکترونیک،امور ارزی و ... تشکیل شد.
این گزارش می افزاید همایش بازاریابی و تجهیز منابع ویژه روسای شعب فرصت پس از ارائه نتایج کارگاه ها توسط نمایندگان کارگاه ها،قرائت میثاق نامه و همچنین جمع بندی گردهمایی توسط محمد حسن فروغی فر عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی به کارخود خاتمه داد.

قالب دلخواه شما