بیش از 2000 دانش آموز سنندجی تحت آموزش بانک پذیری کودک و نوجوان بانک کشاورزی قرار گرفتند

بیش از 2000 دانش آموز سنندجی تحت آموزش بانک پذیری کودک و نوجوان بانک کشاورزی قرار گرفتند

تفاهم نامه آموزش بانک پذیری کودکان و نوجوانان بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان با بانک کشاورزی این استان منعقد شد.
معاون بانکداری الکترونیک و بازاریابی بانک کشاورزی استان کردستان ضمن اعلام این خبرگفت: در راستای بانک پذیری کودکان و نوجوانان و آموزش بانکداری اسلامی و سیستمهای الکترونیکی بانکی از جمله دستگاه های خودپرداز ، پایانه های فروش، کارت خوان بانکی و بانکداری اینترنتی به این قشر، بانک کشاورزی کردستان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان تفاهم نامه ای را مبنی بر ارتقاء دانش اعضاء این کانون منعقد کرد.
ایرج یوسفی در ادامه اظهارداشت: در این تفاهم نامه صدور کارت مهر گستر برای دانش آموزان این کانون با حداقل مبلغ 50 هزارریال وجه نقد واریزی و تهیه بسته تبلیغاتی شامل سی دی آموزشی ، کتاب آموزشی بانک پذیری و تاریخچه پول و غیره.... توسط بانک کشاورزی تهیه و در اختیار آنها قرار می گیرد.
وی در ادامه تصریح کرد:تاکنون بیش از 2000 دانش آموز در سطح شهرستان سنندج تحت آموزش بانک پذیری کودک و نوجوان بانک کشاورزی قرار گرفته اند و این بانک در نظر دارد نسبت به توسعه این کلاسهای آموزشی در تمامی شهرستانهای استان کردستان اقدام کند.
وی در پایان گفت: اعتباری بالغ بر 180 میلیون ریال برای طرح بانک پذیری کودکان و نوجوانان توسط بانک کشاورزی در نظر گرفته شده که در حال اجراشدن است.

قالب دلخواه شما