نشست مشترک مدیر ستادی استان فارس و مسئولین کمیته امداد امام خمینی(ره)

نشست مشترک مدیر ستادی استان فارس و مسئولین کمیته امداد امام خمینی(ره)


جلسه مشترک مدیریت بانک کشاورزی استان فارس و کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور مهندس فرهاد فنودی مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی در استان فارس ، الهیاری مدیر کمیته امداد امام خمینی استان فارس ، مدیران گروه های مدیریت و رضائی نژاد مسئول رسیدگی به امور ایتام کمیته امداد امام(ره) در تاریخ 21 تیرماه سال جاری در محل سالن کنفرانس ساختمان شماره 2 مدیریت برگزار شد.
در ابتدای این جلسه مهندس فنودی مدیر ستادی استان فارس امکانات بانک و آمادگی بانک را با بهره گیری از بسترهای فراهم شده در سیستم مهرگستر و نیز حضور شعب بانک در اقصی نقاط استان را بعنوان مزیت های بانک در خدمت رسانی به افراد تحت سرپرستی کمیته امداد امام خمینی (ره) به تفصیل بیان و انتظارات بانک را در تمرکز حسابهای کمیته امداد امام در بانک اعلام کرد.
سپس الهیاری مسئول کمیته امداد استان اهم فعالیت های کمیته امداد امام (ره) را در زمینه های حمایتی و فقرزدایی افشار تحت سرپرستی را به تفصیل بیان و قول همکاری و تمرکز حسابهای کمیته امداد (ره) در بانک کشاورزی داد.
در پایان مدیران گروههای مختلف مدیریت نقطه نظرات و انتظارات خود را از کمیته امداد امام (ره) بر شمردند. همچنین علیمردانی مدیر گروه بازاریابی و تجهیز منابع استان بعنوان رابط بانک و حوزه سرپرستی ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) انتخاب شد.

قالب دلخواه شما