شرکت بانک کشاورزی در چهارمین نمایشگاه گل و گیاه و فضای سبز شهری دراستان قزوین

شرکت بانک کشاورزی در چهارمین نمایشگاه گل و گیاه و فضای سبز شهری دراستان قزوین

به منظور عرضه توانمندیها و قابلیت های صنعت گل وگیاه در زمینه توسعه و صادرات و آشنایی بیشتر مردم با این صنعت و آشنایی آحاد جامعه با سرسبزی و طبیعت با همکاری سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری قزوین چهارمین نمایشگاه گل وگیاه فضای سبز شهری مورخ 30 مردادبه مدت پنج روز با حضور حدود 100 شرکت داخلی و استانی با اختصاص 7500 متر مربع فضای باز و 2000 متر فضای مسقف در محل بوستان الغدیر برگزار شد.
در این نمایشگاه که طیف گسترده ای از فعالان بخش پرورش ، تولید و صادرات گل و فضای سبز ، تولید کنندگان ادوات و لوازم باغبانی و گلخانه ای و.... شرکت داشتند. مدیریت بانک کشاورزی قزوین با هدف معرفی خدمات بانکی و ارائه خدمات مشاوره ای کارشناسان به مشتریان ،سرمایه گذاری و بازدید کنندگان و ایجاد جذب مشتریان بالقوه در این نمایشگاه شرکت نمود در این نمایشگاه که امکان معرفی سیستم خدمات بانک از طریق نشستهای مختلف با حضور مدیر استان،کارشناس تجهیز منابع و انجام مذاکرات متعدد با شرکتها و مشتریان بالقوه فراهم گردید .
همچنین معرفی خدمات بانک و پخش تیزرهای تبلیغاتی و توزیع بروشور در کنار سایر خدمات دارای بیشترین توجه در این بازدید کنندگان بوده و بطوریکه ارائه نقاط تمایز خدمات این بانک و جذابیت خاصی برای بازدیدکنندگان ایجادکرد .
این نمایشگاه پس از 6 روز فعالیت و میزبانی قریب به 120 هزار نفر بازدید کننده در صبح روز چهارشنبه 6/6/87 با برگزاری مراسم اختتامیه در محل اجتماعات نمایشگاه با حضور استاندار  قزوین  مهندس نصری و هئیت همراه و مدیر نمایشگاه ونماینده محترم قزوین، شهردار و مسئولین شهرداری و استانداری و اعضای شورای شهر قزوین رسماً به کار خود پایان داد.
شایان ذکر است در این مراسم بانک کشاورزی از سوی مسئولین و نیز به استناد نظرسنجی ها به عنوان یکی از شرکت کنندگان نمونه معرفی شد که ضمن اعطای لوح سپاس، تقدیر نامه این انتخاب از سوی شهردار محترم قزوین در حضور سایر مسئولین به مسئول روابط عمومی استان به عنوان نماینده مدیریت اهدا ءشد .

قالب دلخواه شما