برگزاری چهارمین سمینار روسای شعب در استان خراسان جنوبی

برگزاری چهارمین سمینار روسای شعب در استان خراسان جنوبی
  1. چهارمین سمینار روسای شعب بانک در استان خراسان جنوبی درروز سه شنبه پنجم شهریور ماه در محل سالن اجتماعات مدیریت استان برگزار شد.
    در این همایش، ابتدا مهندس فرهاد فنودی مدیر ستادی بانک در استان، سخنان مبسوطی از سمینار مدیران ستادی استانها در تهران و سمینار اعتباری و وصول استان خراسان رضوی ، پیرامون موضوعات مصوبه هیئت دولت در ارتباط با تمدید تسهیلات، استخدام نیروهای جدید، استفاده بهینه از امکانات فعلی بانک، دایر شدن باجه های عصر در شعب شهری و کلیدی، بازنگری در انتخاب روسای شعب، افزایش نسبت خود اتکائی بانک، فروش اوراق مشارکت و گواهی سپرده عام، استفاده از کد ملی و اسکن نمونه امضاء مشتریان، اجرای آئین نامه خشکسالی، مطابقت آمارها با خلاصه حسابهای دفتر کل، آمار درجه بندی شعب و ارسال آن به تهران، بسته سیاستی نظارتی بانک، درصد سرفصل های اعتباری، تجهیز منابع، وصولی مطالبات، تنظیم دقیق قراردادها، مذاکره و استفاده از راه حل های ممکن قبل از اقدام حقوقی در رابطه با وصول مطالبات، زمان استاندارد برای پاسخگوئی به مشتریان، سقف تسهیلات شعب و استان، ارسال نسخ تسهیلات بالای 10 میلیارد ریال به بانک مرکزی، حداکثر ارزش هر جایزه بانکی، نحوه نظارت بر بانکها، استفاده از ایران چکهای بانک مرکزی، پول شوئی، جایگاه بانک کشاورزی در بحث تجهیز منابع در مقایسه با دیگر بانکهای کشور، سرانه سپرده در سیستم بانکی، تقویت نقش شعب شهری، پیگیری مشارکت های بلا تکلیف، پیگیری نصب تابلوهای طرحها ، پیگیری بخشنامه خوانی در شعب ، مدت زمان پرداخت تسهیلات ، خسارت خشکسالی و سرمازدگی اخیر ، پیگیری و نظارت شعب ، توزیع بموقع کشاورز کارت، توضیحات مبسوطی ارائه کرد.
    در ادامه مهندس علی دشت بیاضی مدیر گروه اعتبارات و وصول استان در محل جایگاه حضور یافت و دستورالعمل تمدید و تقسیط سال جاری را تشریح و برنامه پرداخت ، وصول ، منابع و مصارف شعب را در بیان کرد .
    سخنران بعدی حمید رضا نیک کار مدیر گروه مالی اعتباری و پشتیبانی استان بود که پیرامون  موضوعات بودجه، پرسنلی، آمار و اطلاعات و اموال و اثاثه و ساختمانها شعب مطالبی را ارائه نمود.
    سپس محمد علی کیاستی مقدم مدیر گروه بانکداری الکترونیک و بازاریابی با بیان سیاستها بانک در امر تجهیز منابع و بازاریابی، جایگاه استان در بین استانهای کشور و نیز عملکرد بانکداری الکترونیک شعب استان را تشریح و نقاط قوت و ضعف شعب استان را برشمرد.
    همچنین محمد نوفرستی مسئول واحد حراست استان در محل جایگاه حضور یافت و مسائل حفاظت فیزیکی و پرسنلی و نکات ایمنی در گفت و شنود تلفنی را بیان نمود .
    و در پایان جلسه پرسش و پاسخ تشکیل و مدیر ستادی استان ضمن پاسخ به سوالات مطروحه جمع بندی مطالب ارائه شده در سمینار را بیان کرد.
قالب دلخواه شما