با حضور رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع، شورای تجهیزمنابع استان بوشهر برگزار شد

با حضور رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع، شورای تجهیزمنابع استان بوشهر برگزار شد

دهمین جلسه شورای تجهیز منابع مدیریت استان بوشهر با حضور غفاری رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع و روسای شعب بوشهر، شیلات و مسئول کانون بازاریابی بانوان و سایر اعضاء شورا در تاریخ 6 شهریور در دفتر مدیریت استان برگزار شد.
در این جلسه غلامی ضمن گرامیداشت هفته دولت، در خصوص وضعیت سپرده های مردمی، قرض الحسنه ویژه کشاورزی و اقدامات انجام شده در مورد بازاریابی مطالبی مطرح کرد.
وی مذاکره با مشتریان و تشکیل گروهها و مذاکره در شعب ومدیریت، برگزاری همایش بازاریابی با حضور کارکنان شعب، اعطاء پاداش و تهیه لوح تقدیر به مشتریان و کارکنان، نصب پوستر و پلاکارد تبلیغاتی و بیل بورد، استقرار خودرو جایزه حساب های ویژه در شعب منتخب، تحویل پژو 206 از سری جوایز حساب های پس انداز بهار سبز سال 86 به برندگان و پیگیری جهت انتقال حساب های شرکت های نفتی و موارد بسیاری از کارهای انجام شده را به عنوان اقدامات بازاریابی در استان دانست و همچنین در خصوص مسائل و موانع موجود مطالبی را بیان کرد.
در این جلسه دبیر شورای تجهیز منابع و مسئول کانون بانوان استان نیز گزارشی از فعالیت های انجام گرفته ارائه نمودند.
سپس غفاری رئیس اداره کل بازاریابی و تجهیز منابع ،بانک کشاورزی را به عنوان یک سازمان بزرگ تعریف کرد که باید کارکنان این سازمان نیز دیدگاهها و نگرش های بزرگ داشته باشند، وی موفقیت هر سازمان را در سه عامل داشتن رویای بزرگ و برنامه برای تحقق آن، تکریم و احترام به مشتریان و مدیریت بیان نمودند.
ضرورت بهینه سازی خدمات بانک، استفاده از خط مشی به منظور جلب و جذب مشتریان، ترغیب و تشویق مشتریان به سپرده گذاری سپرده های کوتاه مدت ویژه، برگزاری همایش مشتریان هدف، دعوت از مسئولین شعب در جلسات و تشریح طرحهای بانک نیز از مواردی بود که غفاری به آن تاکید نمود.
در این جلسه همچنین توسط اعضا پیشنهاداتی مطرح و مواردی نیز به تصویب رسید.

قالب دلخواه شما