هفتمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته با حمایت بانک کشاورزی برگزار شد

هفتمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته با حمایت بانک کشاورزی برگزار شد

هفتمین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته با حمایت بانک کشاورزی و همکاری تشکل ها و اصناف دام و طیور و با حضور بیش از 250 شرکت کننده داخلی و خارجی از تاریخ 6 الی 9 شهریور ماه جاری در فضایی به وسعت 18 هزار متر مربع و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.
این نمایشگاه با حضور معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی ، نمایندگان کمیسیون کشاورزی ، فعالان این صنف و نمایندگانی از کشورهای چین، ترکیه، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، هلند، استرالیا، مصر، بریتانیا، دانمارک، مالزی، آمریکا، کره جنوبی، بلژیک و بزریل آغاز به کار کرد.
در حاشیه بازدید از این نمایشگاه، معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی ، برگزاری نمایشگاه ها را یکی از راه های اصلی عرضه توانمندی ها دانست که می تواند به عنوان محیطی آموزشی برای تبادل افکار و ایده ها و زمینه رقابت میان شرکتهای داخلی مفید باشد. و در ادامه حضور قوی تر تشکل های بخش دام و طیور را مورد تاکید قرار داد و افزود دولت برای حمایت از این حوزه با هدف نقش آفرینی موثر در آن آمادگی دارد.
این گزارش می افزاید هدف از برگزاری این نمایشگاه ، ارائه آخرین دستاوردهای داخلی و خارجی و ارتقای سطح علمی تولید کنندگان این بخش بوده است که نسبت به دوره قبل با 30 درصد افزایش فضای نمایشگاهی و تعداد شرکت کنندگان رشد داشته است.
بانک کشاورزی نیز با برپایی غرفه و با حضورکارشناسان اعتبارات ، ارتباطات ، تجهیز منابع و صندوق بیمه محصولات کشاورزی در غرفه بانک، ضمن اطلاع‌رسانی از خدمات بانک در این بخش به سوالات بی شمار بازدید کنندگان پاسخ داد.

قالب دلخواه شما