اولین همایش کارشناسان کشاورزی استان قزوین

اولین همایش کارشناسان کشاورزی استان قزوین

اولین گردهمایی کارشناسان بانک در استان قزوین روز یک‌شنبه، چهارم شهریور ماه، در دفتر مدیریت استان برگزار شد.
در این جلسه، جعفریان، مدیر ستادی بانک در استان، ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند، به تشریح وضعیت تجهیز منابع استان پرداخت و فعالیت تیمی و مدیریت مشارکتی همه همکاران را به عنوان ضرورت و الزام خواستار شد.
وی با تعیین جایگاه کارشناسان به عنوان ارکان اصلی و بیان اینکه آنان نمادی از کار و دانش هستند؛ افزود:‌ بانک کشاورزی با بیشترین نیروی متخصص و کارشناس در بین بانک‌ها، کمترین میزان تخلفات را در نظام بانکی دارد. وی اظهار امیدواری کرد با تلاش گسترده و مستمر همکاران می توان بانک را در دستیابی به اهداف عالی خود، به خصوص تحقق برنامه های جذب سپرده و وصول مطالبات و پرداخت تسهیلات یاری کرد. وی در ادامه به بحث در خصوص رعایت روش مانده اشاره کرد و پیرامون کنترل منابع و مصارف، حساب مرکز، عدم پرداخت تسهیلات بدون رعایت روش مانده بر اساس دستورالعمل های صادره، شناخت مشتریان هدف و مشتریان شریک و نقش وصول مطالبات شعب سخنانی ایراد کرد و افزود باید با سرلوحه قراردادن تکریم ارباب رجوع و رفتار مناسب با مشتریان احساس مسئولیت و تکلیف نمود.
مهندس طاهری مدیر گروه اعتبارات و وصول استان با تشریح اهمیت تجهیز منابع، افزود: وصول مطالبات ارزنتراین منابع است و یک پرداخت خوب یک وصول خوب را همراه دارد.
سپس هر یک از کارشناسان دیدگاهها، پیشنهادها و انتقادات خود را برای تحقق برنامه های سپرده‌ای شعب ارائه کردند.

قالب دلخواه شما