نشست مدیر ستادی استان بوشهر با کارکنان شعب شهرستان دیر و کنگان

نشست مدیر ستادی استان بوشهر با کارکنان شعب شهرستان دیر و کنگان

شورای تحهیز منابع و وصول مطالبات استان بوشهر به صورت منطقه ای در تاریخ چهارم شهریور با حضور کارکنان شعب کنگان، نخل تقی، عسلویه، جم، بلوار امام کنگان، دیر، آبدان، بردخون و اعضاء شورای تجهیز منابع مدیریت در سالن فرمانداری دیر برگزار شد.
در این جلسه، مدیر ستادی استان برگزاری جلسات شورای تجهیز منابع و وصول مطالبات با حضور تمامی کارکنان شعب را با هدف ایجاد تعامل بین کلیه پرسنل در شعب، برقراری ارتباط صف با ستاد عنوان و اظهار امیدواری کرد، در سال نوآوری و شکوفایی همه همکاران می‌بایست از اهرم خلاقیت استفاده نماید.
وی اولویت کاری شعب در بخش بازاریابی را شناخت منابع پولی منطقه، انجام مذاکره با شرکت ها و مشتریان عمده و برنامه ریزی برای جذب منابع آنان نزد بانک، انتقال حساب‌های شرکت‌های نفتی به شعب بانک دانست و افزود: فرصت مناسبی است تا روسای شعب پیشاپیش با مسئولین شرکتهای مذکور مذاکره و زمینه انتقال حساب را فراهم نمایند و تاکید نمود تمامی کارکنان میبایست در جذب منابع تلاش و مشارکت موثر داشته باشند .
مدیر استان بوشهر همچنین در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد شعب برنامه های خود را جهت وصول مطالبات به طور مستمر و جدی مورد پی گیری قرار دهند تا خللی در برنامه های پیش بینی شده بوجود نیاید .
در این جلسه اجرای کامل بخشنامه 343 خط مشی وصول، همچنین محدودیتها و مشکلات شعب شهرستانهای دیر و کنگان بررسی و همکاران نیز پیشنهاداتی را در جهت بهبود عملکرد منابع شعب ارائه نمودند.

قالب دلخواه شما