کارگروه تجهیزمنابع استان در شعبه طوس مشهد تشکیل جلسه داد

کارگروه تجهیزمنابع استان در شعبه طوس مشهد تشکیل جلسه داد

به منظور بررسی عملکرد شعبه اصلی – اعتباری توس مشهد در حوزه های مختلف و بالاخص بازاریابی و تجهیز منابع، کارگروه تجهیزمنابع ستاد با حضور مدیر ستادی و دیگر اعضاء روز دوشنبه 18 شهریور ماه در محل شعبه توس و با حضور کلیه همکاران شعبه تشکیل جلسه داد.
در ابتدای این جلسه معتمدی رئیس شعبه گزارش مبسوطی از عملکرد شعبه و بالاخص اقدامات انجام گرفته در زمینه تجهیزمنابع ارائه نمود. سپس مهندس بصیرت مدیر ستادی استان، از تلاش‌های کلیه همکاران و به خصوص ریاست شعبه توس در زمینه تجهیزمنابع تقدیر و تشکر کرد.
وی با ارائه گزارشی از عملکرد استان و مقایسه آن با دیگر مدیریتها خواستار تلاش مضاعف همکاران در جهت ارتقای رتبه استان در زمینه تجهیزمنابع شد. مهندس بصیرت با تشریح وضعیت انواع سپرده های استان و مقایسه شعبه با دیگر شعب استان، پتانسیل شعبه و همکاران را بسیار بالا دانست و خواستار شناسایی بازارهای هدف در حوزه فعالیت شعبه و برنامه ریزی و بسیج امکانات جهت تجهیزمنابع بیشتر شد. مهندس بصیرت در پایان با اشاره به آمادگی موجود در ستاد جهت همراهی همکاران در مذاکرات، اعلام آمادگی کرد که شخصا بسته به سطح مذاکرات در بازاریابی در کنار همکاران شعبه حضور داشته باشد.
در پایان هر یک از همکاران شعبه توس با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود اعلام آمادگی کردند که با برنامه ریزی کارگروه تجهیزمنابع شعبه به صورت منسجم در امر بازاریابی و تجهیزمنابع مشارکت فعال نمایند.

قالب دلخواه شما