مصاحبه تلویزیونی مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی در استان سیستان و بلوچستان با باشگاه خبرنگاران جوان

مصاحبه تلویزیونی مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی در استان سیستان و بلوچستان با باشگاه خبرنگاران جوان

مدیر ستادی شعب بانک کشاورزی در استان سیستان و بلوچستان پیرامون موضوع بیکاری و رفع آن با باشگاه خبرنگاران جوان مصاحبه کرد.
وی در این مصاحبه با اشاره به همگام بودن بانک کشاورزی با سیستم بانکی در راستای برنامه ریزی که دولت نهم در رابطه با بنگاههای اقتصادی اظهار داشت  تعداد 3690 طرح به مبلغ هزار و ده میلیارد ریال تسهیلات در استان تصویب شده است که بانک کشاورزی توانسته است از لحاظ میزان تصویب تسهیلات رتبه دوم و از حیث میزان ایفای تعهدات در سال 86 رتبه اول را در میان سیستم بانکی کشور به خودش اختصاص دهد.
نظر مرادی با بیان این مطلب که یکی از روشهای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری بنگاههای اقتصادی می باشد افزود: با توجه به ساختار جمعیتی و جغرافیایی استان که هم جوان می باشد و هم با کشورهای پاکستان و افغانستان هم مرز می‌باشد در مجموع اقلیم و جغرافیایی استان فرصتهای بسیار خوبی را در بنگاههای کوچک اقتصادی در اختیار بانکها، سرمایه‌گذاران و مردم قرار داده است . بنابراین ساختار این استان ایجاب می کند که ما در بخش بنگاههای اقتصادی فعالتر باشیم .
مدیر ستادی شعب بانک در استان با نگاهی به بنگاههای اقتصادی چنین گفت: اصولاً در بخش سرمایه گذاری موانعی وجود دارد که من عمده ترین آن را بحث مطالعات طرحها و مدیریت آنها می‌دانم. در پایان نظر مرادی در رابطه با ارزیابی بنگاههای اقتصادی چنین خاطر نشان شد که با توجه به ساختار جمعیتی استان ما، بنگاههای اقتصادی می تواند روش و فرصت مناسبی برای اشتغال تولید و سرمایه گذاری باشد.

قالب دلخواه شما