مراسم تودیع و معارفه مدیران بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد

مهندس ناصر گلچین مدیر بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی طی مراسمی به افتخار بازنشستگی نایل شد.
در این مراسم که با حضور جمعی از مسوولین استان ، مدیران بانک های استان و روسای شعب بانک برگزار شد، مهندس ناصرگلچین گزارش مبسوطی از فعالیتهای خود در طول خدمت بویژه در مدیریت استان آذربایجان شرقی ارائه کرد.
سپس دکتر مسجدی معاون برنامه ریزی استانداری آذربایجان شرقی ضمن اشاره به خدمات موثر و شایسته مهندس گلچین در امر بانکداری و سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کار در سیستم بانکی امروز را بسیار پیچیده و مشکل عنوان کرد.
جباری رئیس ناظر پولی استان نیز ضمن اشاره به فعالیت ها و خدمات ارزنده مهندس گلچین ازمدیران ارشد بانک خواست تا از اندیشه و نظرات وتجارب ایشان در فعالیت های استان بهره گیرند .
حشمت اله نظری عضو هیات مدیره بانک ازدیگر سخنرانان این مراسم بود . ایشان با اشاره به عملکردمناسب وسعه صدر مدیریتی مهندس گلچین گفت : نوآوری، خلاقیت و نهادینه کردن ابتکارات وخلاقیت ها در بین کارکنان از ویژگی های اصلی مدیران بانک می باشد .
وی در ادامه گفت : بانکها در اقتصاد ایران نقش اساسی را دارند بطوریکه این امر موجب‌شده سرمایه گذاری در بخش اقتصادی تک محوری و تکیه بر بانکها به مراتب بیشتر باشد.
عضو هیات مدیره بانک اظهار داشت: تا نهاد های سرمایه گذاری در کنار بانکها شکل نگیرد با مشکل اقتصادی مواجه خواهیم بود و افزود: برای داشتن اقتصاد با ثبات باید نهادهای حاشیه های سرمایه گذاری مانند صندوق‌ها شکل بگیرند.
ایشان افزود : اگر قرار است رشد 8 درصدی در اقتصاد کشور داشته باشیم، باید از منابع بانکی بیشتری برخوردار باشیم زیرا که بانکها هر سال نزدیک به 800 هزار میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف تسهیلات پرداخت می کنند و باید منابع بیشتری جمع آوری کنند.
عضو هیئت مدیره بانک علاوه بر پرداخت تسهیلات، وجود صندوق بیمه محصولات کشاورزی در کنار بانک کشاورزی را یکی از گزینه های بسیار مهم در امر کشاورزی دانست وگفت: بانک کشاورزی بعنوان یک یار قدیمی درکنارصندوق بیمه محصولات کشاورزی تامین کننده منابع مالی آن بوده و هیچوقت در پرداخت غرامت کوتاهی نکرده و نخواهد کرد. وی همچنین از پرداخت 10 هزار میلیارد ریال برای آبیاری تحت فشار در سال جاری خبر داد .
نظری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به سوابق مهندس داود برنج فروش آذر مدیر جدید استان ابراز داشت : مهندس برنج فروش از مدیران نوآور ، خوش فکرو با تجربه بانک کشاورزی است که باتوجه به وسعت استان یکی از گزینه های مناسب برای این استان می توانست باشد.
در پایان مهندس برنج فروش نیز ضمن معرفی خود از انتقال به این استان ابراز خشنودی کرد و اظهار امیدواری نمود که بتواند با استفاده از تجارب کارکنان استان گامهای موثری برای توسعه سرمایه گذاری دربخش کشاورزی و ارائه خدمات بهتر بانکی به مردم استان بردارد.
گفتنی است مهندس برنج فروش دارای سوابق مدیریتی درسمت معاونت بانک کشاورزی استان سمنان ومدیریت استان زنجان می باشد.

قالب دلخواه شما