گردهمائی روسای شعب استان اصفهان با حضور رئیس اداره کل بازرسی و حسابرسی برگزار شد

گردهمائی روسای شعب استان اصفهان با حضور رئیس اداره کل بازرسی و حسابرسی برگزار شد

روز یکشنبه دهم شهریور ماه سال جاری کلیه روسای شعب استان اصفهان گرد هم آمدند و با حضور مدیر معین استان مسایل و مشکلات موجود در استان اصفهان را بررسی کردند.
رئیس اداره کل بازرسی وحسابرسی در این گردهمائی ضمن مطرح نمودن بحث کایزن در مدیریت از روسای شعب درخواست کرد که برای رسیدن به یک وضعیت مطلوب، خود را به علم روز مجهز نمایند. مدیر معین استان اصفهان با اشاره به تجهیز منابع و وصول مطالبات در بانک وضعیت شعب استان را مورد تجزیه وتحلیل قرار داد و از شعبی که در این زمینه ضعیف عمل کردند خواست تا تلاش بیشتری را در برنامه های خود داشته باشند. وی همچنین برش چک های مسافرتی، ثبت و اسکن امضاء، رعایت حد نصاب شعبه و عدم واگذاری رمز به افراد غیر و آموزش حین کار همکاران را نیز از جمله مواردی بر شمرد که باید مورد توجه خاص توسط روسای شعب قرار گیرد. پس از ایشان نیز مدیر شعب بانک در استان با اشاره به سخنان مدیر عامل محترم بانک در گردهمایی مدیران ستادی بانک گفت: حفظ جایگاه بانک در بین سیستم بانکی از اهمیت خاصی برخوردار است و با توجه به شرایط رقابتی می بایست از طرفندها و راهکارهای ابداعی ویژه در این زمینه استفاده کنیم. نیکزادی پناه تغییر را در سازمان موجب پویایی و رشد دانست و گفت : آنان که باید ابتدا تغییر را بپذیرند و با موج آفرینی نسبت به ایجاد آن اقدام کنند شما روسای شعب هستید . وی استان اصفهان را از جمله استانهای خاص و ویژه قلمداد نمود و اظهار داشت: انتظار مدیران ارشد بانک از اصفهان بسیار خاص می باشد و باتوجه به پتانسیلهای موجود در اصفهان مطمئن هستیم که به تعهدات خود فراتر از حد انتظار جامه عمل خواهیم پوشاند.
خاطر نشان می سازد در این گردهمایی مدیران گروههای مالی،اداری وپشتیبانی ، اعتبارات و وصول، بانکداری الکترونیک ، تجهیز منابع، بیمه محصولات کشاورزی و نظارت و بازرسی به اتفاق کارشناسان مربوطه بصورت پانل به سوالات شعب پاسخ دادند.

قالب دلخواه شما