برپایی همایش مشتریان شریک بانک کشاورزی استان هرمزگان

برپایی همایش مشتریان شریک بانک کشاورزی استان هرمزگان

به منظور بهره مندی از نقطه نظرات مراجعین و مشتریان بانک، همچنین شناسایی نقاط ضعف و قوت در نحوه ارائه خدمات شعب شهری بندرعباس، اولین همایش مشتریان شریک بانک روز دوشنبه 18 شهریور ماه سالجاری در محل سالن اجتماعات جهاد دریا برگزار شد.
در مدیر ستادی بانک در استان به تشریح اهداف و رسالت بانک پرداخت و هدف از برگزاری گردهمایی با مشتریان را شناخت نقاط ضعف و قوت بانک، همچنین شناسایی خواسته های مراجعین دانست، مهندس کائیدی در ادامه جمع حاضر را به بیان نقطه نظرات خود در تعامل با بانک دعوت نمود.
در ابتدا مدیران راهبردی شعب سطح شهر بندرعباس به بیان نظرات خود در خصوص ارائه خدمات مطلوبتر پرداختند که عمده مطالب مطرح شده پیرامون تامین نیروی انسانی و گسترش خدمات الکترونیک بود، سپس مشتریان مدعو در همایش نیز با تقدیر از مسئولان بانک، عملکرد بانک را مثبت ارزیابی نموده و دیدگاههای خود را بیان کردند که عمدتا“ موارد مطروحه در زمینه توسعه شعب بانک بالاخص در شهر بندرعباس، تأمین نیرو به منظور تسریع در ارائه خدمات، افزایش خدمات بانکداری الکترونیک، معایب و محاسن سیستم مهر گستر بود.
در پایان مهندس کائیدی –مدیر ستادی بانک در استان ضمن تقدیر از حضور صمیمی مشتریان به جمعبندی موارد مطروحه پرداخت و افزود : مطالب مطروحه در کارگروه های تخصصی بانک مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار خواهد گرفت و نتایج آنرا به سرعت شاهد خواهیم بود .

قالب دلخواه شما