همایش منطقه ای تجهیز منابع و وصول مطالبات استان بوشهر در شعبه برازجان برگزار شد

همایش منطقه ای تجهیز منابع و وصول مطالبات استان بوشهر در شعبه برازجان برگزار شد

در این همایش که در روز چهارشنبه مورخ 12/6/87 و با حضور کارکنان شعب شهری برازجان، مدیران گروه ها و کارشناسان مدیریت برگزار شد، مدیر ستادی شعب بانک در استان بوشهر طی سخنانی تاکید کرد که بانکداری دیروز پاسخگوی نیاز بانکداری امروز نیست و در سالهای اخیر به دلیل وجود موسسات و بانکهای خصوصی رقابت شدیدتر شده است و می‌بایست توانمندی خود را برای رقبایمان ثابت کنیم.
وی برازجان را به عنوان قطب کشاورزی استان معرفی و یادآورشد اولین شعبه بانک در استان در این شهر تاسیس شده است و بیش از گذشت 45 سال این شهر موقعیت کشاورزی خود را کماکان حفظ نموده است.
غلامی به لزوم تقویت گروه مذاکره کننده بازاریابی در مدیریت و شعب اشاره و تاکید کرد، بازاریابی پشت میز دیگر جواب نمی‌دهد و می‌بایست تمامی همکاران در زمینه تجهیز منابع تلاش کنند و خواستار تعامل بیشتر با مسئولین محلی شد.
وی در پایان سخنان خود از شعب خواست هرچه سریعتر نسبت به تمدید مطالبات بدهکارانی که مشمول مصوبه هیئت دولت می‌شوند اقدام نمایند.
در این همایش روسای سه شعبه برازجان، خیابان امام برازجان و فتح برازجان گزارشی از عملکرد خود را بیان و کارکنان این شعب نیز نظرات و راهکارهای خود را ارائه دادند و مدیران گروه های مدیریت و مسئول امور حراست استان نیز در مورد حوزه کاری خود توضیحاتی را برای جمع حاضر بیان نمودند.

قالب دلخواه شما