کارگروه تجهیزمنابع استان در شعبه بلوار سجاد مشهد تشکیل جلسه داد

کارگروه تجهیزمنابع استان در شعبه بلوار سجاد مشهد تشکیل جلسه داد

به منظور بررسی عملکرد شعبه بلوار سجاد مشهد در حوزه بازاریابی و تجهیز منابع، کارگروه تجهیزمنابع ستاد با حضور مدیر ستادی و دیگر اعضاء در تاریخ یکشنبه مورخ 24/6/87 در محل شعبه سجاد و با حضور کلیه همکاران شعبه تشکیل جلسه داد.
در ابتدای این جلسه آرزومندان رئیس شعبه ضمن گزارش مبسوطی از عملکرد شعبه وبالاخص اقدامات انجام گرفته در زمینه تجهیزمنابع ارائه نمود. سپس مهندس بصیرت مدیر ستادی استان از تلاش های کلیه همکاران و به خصوص ریاست شعبه ممتاز بلوار سجاد در زمینه تجهیزمنابع تقدیر و تشکر نمود.
ایشان با ارائه گزارشی از عملکرد استان خواستار تلاش همکاران در جهت ارتقای رتبه استان در زمینه تجهیزمنابع شدند. مهندس بصیرت با تشریح وضعیت انواع سپرده های استان ، پتانسیل شعبه و همکاران را بسیار بالا دانست و خواستار شناسایی بازارهای هدف در حوزه فعالیت شعبه و برنامه ریزی در جهت تجهیزمنابع بیشتر شد.مهندس بصیرت در پایان با اشاره به آمادگی موجود در ستاد جهت همراهی همکاران در مذاکرات اعلام آمادگی کردند که شخصا بسته به سطح مذاکرات در بازاریابی در کنار همکاران شعبه حضور داشته باشند.
درادامه مهندس کیومرثی مدیرگروه بازاریابی و تجهیز منابع ستاد با تشریح عملکرد شعبه خواستار همت کلیه همکاران در پیشبرد اهداف و برنامه های تجهیز منابع شعبه شد.
وی با اشاره به موقعیت مکانی مطلوب شعبه و پتانسیل بالای مدیریتی و پرسنلی آن خواستار ارتقا در سپرده های شعبه در کوتاه ترین زمان ممکن شد.

قالب دلخواه شما