برگزاری همایش منطقه ای روسا و کارکنان شعب بانک در منطقه شهرری

برگزاری همایش منطقه ای روسا و کارکنان شعب بانک در منطقه شهرری

سومین همایش منطقه ای استان تهران در سالجاری با هدف بررسی عملکرد شعب حوزه عمل شهرری در خصوص تجهیز منابع ، وصول مطالبات و اعطای تسهیلات، روز یکشنبه سوم شهریور ماه با حضور مدیر ستادی استان و مدیران گروه های پشتیبانی و مالی ، اداری و اعتبارات و وصول مطالبات و کارشناسان مدیریت و ارتباطات استان و روسا و کارکنان شعب: شهرری و رازی ری، حسن آباد فشافویه، باقرشهر، بازار بزرگ ری در محل شعبه شهرری برگزار شد. در این همایش جمالی آشتیانی، مدیرشعب بانک دراستان طی سخنانی بر لزوم برنامه ریزی برای وصول مطالبات و تجهیز منابع تاکید نموده و به منظور تشویق کارکنان تلاشگر در امر تجهیز منابع و وصول مطالبات به بهترین ایده جهت جذب منابع، جایزه سفر به مشهد مقدس را تعیین و در ادامه با تشریح مقوله تعلق سازمانی با اشاره به ترکیب سنی همکاران در شعب منطقه شهرری اظهار امیدواری نمود، شعب با تلاش وافر بتوانند به تعهدات خود جامع عمل بپوشانند .
در ادامه رمضانی مدیر گروه پشتیبانی و اداری-مالی استان در خصوص بررسی و تجزیه و تحلیل آمار تجهیز منابع شعب و ارائه راهکار جهت بهبود وضعیت موجود آنها و دریافت نظرات روسای شعب و برنامه های آتی مطالبی را عنوان نمود.
سپس مهندس رضائی اقدم مدیر گروه اعتبارات ووصول مطالبات استان به بررسی آمار وصولی و تحلیل عملکرد شعب به ویژه شعبه شهرری پرداخت و در مورد پرداخت خسارت سرمازدگی و خشکسالی آماری را ارائه نمود.
در ر ادامه شبانکاره کارشناس مدیریت مطالبی در خصوص حرفه ای عمل کردن کارکنان در ارتباط متقابل با مشتریان و این مفهوم که همکاران شعب به خصوص مسئولین باجه ها بتوانند بصورت کاملاً حرفه ای و مهارتی در تعامل با مشتریان عمل کنند، مطالبی را بیان کرد.
همچنین به مباحث لزوم پویائی فرآیند بازاریابی به دلیل وجود مولفه های پویا مانند نیازها و سلایق و رویکردهای در حال تغییر مشتریان اشاره کرد.
در پایان با تشکیل پانل مشترک پس از استماع نقطه نظرات مسئولین شعب و همکاران به سئوالات مطروحه نیز پاسخ داده شد.

قالب دلخواه شما