اعلام رضایت از حمایت به موقع بانک کشاورزی برای خرید بذر

اعلام رضایت از حمایت به موقع بانک کشاورزی برای خرید بذر

پس از تامین اعتبار 1000 میلیارد تومانی از سوی بانک کشاورزی برای تامین بذرهای آبی ، معاون امور تولیدات گیاهی وزارت جهاد کشاورزی با اعلام خشنودی از اقدام به موقع بانک برای تامین اعتبار مذکور ، اعلام کرد این اقدام تاثیر زیادی برای تضمین تولید گندم در سال زراعی آینده خواهد داشت و خواستار تامین اعتبار مورد نیاز برای خرید بذر دیم و دانه های روغنی شد .
دکتر جهانسوز، معاون امور تولیدات گیاهی وزارت جهاد کشاورزی این موضوع را در جلسه ای که روز سه شنبه 26/6/87 با دکتر طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد بیان نموده و اظهار امیداوری کرد پس از اعلام مبلغ مورد نیاز از سوی وی، بانک بررسی لازم را انجام داده و با توجه به وضعیت بحرانی خشکسالی در سال جاری ، اعتبار مورد نیاز برای خرید بذر دیم به موقع تامین شود .
در این جلسه که تنی چند از مدیران جهاد کشاورزی آقای دکتر جهانسوز را همراهی می کردند مهندس ماهیکار ، عضو هیئت مدیره و بصیری ، مدیر امور اعتبارات و وصول مطالبات بانک نیز حضور داشتند .
مدیر عامل بانک کشاورزی در این جلسه ضمن اعلام این مطلب که این بانک با تمام توان و امکانات آماده برنامه ریزی برای تامین سرمایه در گردش مورد نیاز کشاورزان برای سال آینده است، افزود: هماهنگی و همکاری متقابل بین بنگاه‌های تامین کننده نهادها با بانک کشاورزی می تواند در ایفای بهینه وظایف این بانک موثر باشد.
یادآور می شود نشست مذکور سومین جلسه ملاقاتی است که در روز جاری بین مسئولان وزارت جهاد کشاورزی و مدیرعامل بانک برگزار شده است.

قالب دلخواه شما