برگزاری همایش مشتریان شریک حوزه مدیریت استان تهران در شعبه ورامین

برگزاری همایش مشتریان شریک حوزه مدیریت استان تهران در شعبه ورامین

اولین همایش مشتریان شریک حوزه مدیریت استان تهران به منظور بهره مندی از نقطه نظرات آنها و شناخت نقاط قوت و ضعف شعب در ارائه خدمات بانکی و تکریم ارباب رجوع ، با حضور مدیرستادی استان و مدیران گروههای اعتبارات و وصول مطالبات خدمات بیمه ای و مسئول روابط عمومی مدیریت و روسای شعب منطقه و 60 نفر از مشتریان شریک شعب ورامین ، پاکدشت، پیشوا، فیلستان، خاتون آباد، قرچک، شریف آباد، رازی ورامین و حصارامیر راس ساعت 15 روز چهارشنبه ششم شهریور ماه در محل شعبه ورامین برگزار شد.
در این همایش ابتدا مدیر ستادی استان ، طی سخنانی هدف از برگزاری همایش با مشتریان شریک را، شناسائی و بررسی خواسته های مشتریان اعلام کرد.
وی در ادامه از مشتریان شریک دعوت کرد تا نظرها و پیشنهادها و انتقادهای خود را در راستای تعامل بیشتر با بانک بیان نمایند.
سپس مشتریان حاضر در همایش ، ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته توسط مسئولان بانک ، عملکرد بانک را مفید قلمداد نموده و دیدگاههای خود را در خصوص تامین کسری نیروی انسانی شعب به منظور بالا بردن سرعت و کیفیت ارائه خدمات، توسعه و تجهیز شعب روستائی به دستگاههای خودپرداز، گسترش فضای داخلی شعب و تجهیز آن به امکانات ضروری از قبیل دستگاه پولشمار و ...، تمدید مطالبات بدهکارانی که مشمول مصوبه هیئت دولت می شوند، مطالبی بیان داشتند.
در ادامه مهندس رضائی اقدم در خصوص رعایت توازن منابع و مصارف و چگونگی جمع آوری منابع از طریق تجهیز سپرده های مردمی و وصول مطالبات مطالبی را بیان نمودند .
در خاتمه، مدیر ستادی استان، ضمن تقدیر از حضور مشتریان شریک بانک به جمع بندی مطالب مطروح‌شده پرداخت و دستور رسیدگی سریع به درخواستهای متقاضیان را صادر و اظهار امیدواری نمود پس از بررسی و پیگیری موارد مطروحه در کارگروههای تخصصی بانک ، نتایج ماخوذه در اسرع وقت به اطلاع مشتریان برسد .

قالب دلخواه شما