گردهمایی روسای شعب شهر مشهد برگزار شد

گردهمایی روسای شعب شهر مشهد برگزار شد

گردهمایی روسای اصلی و مستقل مالی شهر مشهد با محوریت تجهیز منابع با حضور مدیرستادی مدیران گروهها، مسئول دفتر حراست و کارشناسان ستاد در تاریخ شنبه 30/6/87 از ساعت 15 الی 18 در محل مدیریت استان خراسان رضوی تشکیل شد .
دراین گردهمایی ابتدا مهندس کیومرثی ،‌مدیرگروه بازاریابی و خدمات کارت استان با ارائه آماری تحلیلی از وضعیت عملکرد شعب حاضر در زمینه تجهیز منابع و مقایسه آن با پایان سال 86 مهمترین چالشها و نقاط ضعف و قوت شعب را بیان و انتظار از شعب شهر مشهد را با توجه به منابع پولی فراوان در مرکز استان ، بیش از شرایط حال حاضر آنها دانست .
در ادامه مهندس بصیرت ، مدیرستادی استان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران دراین ماه پربرکت ،‌با مروری برآمار تجهیز منابع شعب حاضر ، عملکرد آنان را کمتر از حد انتظار خواند و خواستار توسعه فعالیتهای بازاریابی از طریق نصب p.o.s گسترش خدمات پیک بانک ، مذاکره با مشتریان عمده زیباسازی شعب ، تکریم ارباب رجوع ، انجام فعالیتهای بازاریابی خارج از محدوده شعبه و .....شدند .
ایشان با تاکید بر پتانسیل بالا و گردش مالی فراوان واحدهای تجاری شهر مشهد از آن به عنوان یک فرصت حیاتی یاد کرده و خواستار برنامه ریزی روسای شعب در جهت استفاده از این موقعیت شدند .
درادامه عملکرد هریک از یک از شعب به صورت موردی تحلیل شد و نقطه نظرات روسای شعب مربوطه در باره اخذ گردیدوراهنمایی های لازم توسط مدیر ستادی و دیگر مسئولین ارائه شد.

قالب دلخواه شما