برگزاری دومین جلسه کارگروه تجهیز منابع 14 شعبه استان خوزستان

برگزاری دومین جلسه کارگروه تجهیز منابع 14 شعبه استان خوزستان

دومین جلسه کارگروه تجهیز منابع با حضور روسا و مسئولین تجهیز منابع شعب اهواز، بهبهان، ماهشهر، ایذه، مسجد سلیمان، شوش، بلوار گلستان اهواز، سازمان جهاد کشاورزی اهواز، شهید شوشتر، تعاون بهبهان، منابع طبیعی اهواز و خیابان طالقانی اهواز راس ساعت 16 روز جمعه 29/6/1387 با حضور مهندس رافعی مدیر ستادی شعب و سایر اعضاء کارگروه تجهیز منابع استان در محل سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد.
مهندس رافعی در ابتدا به ارائه گزارش مبسوطی پیرامون جایگاه استان در کشور از نظر تجهیز منابع پرداخت و موقعیت فعلی را برازنده استانی همانند خوزستان ندانست.
وی در ادامه افزود: « به عنوان یک موسسه اقتصادی بایستی اهداف شخصی را مد نظر بگیریم و تمامی تلاش در راستای تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مشتریان وتحقق اهداف سازمانی باشد و همکاران استان باید مد نظر داشته باشندکه استان خوزستان با توجه به وضعیت کشاورزی وسایر مشخصه هادارای منابع سرشاری است و به همان نسبت باید سهم خود را از بازار داشته باشیم و هر مسئول شعبه ای متعهد شود که کلیه امکانات در اختیار رادر جهت تحقق برنامه بسیج نماید بطوریکه در پایان مهر ماه باز خورد و اثرات این جلسه در آمار عملکرد شعب نمود داشته باشد.
وی در پایان ضمن اشاره به بازنشستگی آقای صدری پور( مدیر گروه بازاریابی و خدمات کارت، از زحمات دلسوزانه و صادقانه ایشان تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه جلسه صدری پور به تشریح وضعیت تجهیز منابع شعب استان و 15 شعبه حاضر در جلسه پرداختند.
سپس روسای شعب حاضر در جلسه به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون تجهیز منابع وراهکارهای اجرائی و برنامه های در دست اقدام خود را جهت پوشش برنامه ارائه نمودند و متعهد شدند که تمامی سعی و تلاش خود را در راستای تحقق برنامه عملی نمایند.
مدیر ستادی شعب بانک استان پس از استماع کلیه نقطه نظرات شعب به جمع بندی موارد مطروح‌شده پرداخت و ابراز امیدواری کرد که با تامل و تکیه بر خرد جمعی می‌توان گامهای موثری برداشت به‌طوریکه همگی با دید مثبت و برنامه‌ریزی و استفاده از توانمندیهای تک تک همکاران در جهت افزایش منابع استان گام بردارند.
این جلسه راس ساعت 30/19 و با 20 مصوبه به کار خود پایان داد.

قالب دلخواه شما