برگزاری نمایشگاه بنگاههای کوچک اقتصادی زودبازده و کارآفرین در آذربایجان غربی

برگزاری نمایشگاه بنگاههای کوچک اقتصادی زودبازده و کارآفرین در آذربایجان غربی

نمایشگاه بنگاههای کوچک اقتصادی زودبازده و کارآفرین از تاریخ 14 مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاههای استان آذربایجانغربی واقع در شهرستان ارومیه با حضور سازمانها، ادارات و شرکتهایی که از اعتبارات بنگاههای کوچک اقتصادی زودبازده و کارآفرین استفاده نموده اند برگزار شد.
مدیریت بانک کشاورزی آذربایجانغربی نیز در راستای حمایت از طرح بنگاههای کوچک اقتصادی زودبازده و کارآفرین و معرفی بخشی از طرحهای شاخص تولیدی در دولت نهم و معرفی خدمات جدید و نوین بانک کشاورزی در این نمایشگاه شرکت کرد و مورد استقبال  بازدید کنندگان قرار گرفت . در این نمایشگاه مدیر استان در غرفه حاضر و به سئوالات شرکت کنندگان پاسخهای لازم را ارائه کرد.  همچنین کارشناس مسئول نظارت بر طرحها و عملیات اعتباری ،کارشناس ارتباطات استان در این غرفه حضور داشته و به سئوالات مراجعه کنندگان و مدیران شرکتهای خصوصی پاسخ دادند و در بین مراجعه کنندگان به غرفه بانک کشاورزی هدایا و بروشورهای تبلیغاتی نیز توزیع شد . 
بانک کشاورزی در این نمایشگاه اقدام به برگزاری مسابقه برای مراجعه کنندگان نمود که به بهترین پیشنهاد در رابطه با تجهیز منابع ، وصول مطالبات ، پرداخت تسهیلات و خدمات بانکی که توسط مشتریان ارائه شد جوایزی اهداء می گردید.

قالب دلخواه شما