مراسم معارفه مدیر ستادی بانک در استان تهران

مراسم معارفه مدیر ستادی بانک در استان تهران
مراسم معارفه مدیر شعب بانک در استان تهران روز یکشنبه 14 مهر ماه در محل سالن اجتماعات مدیریت با حضور مهندس نورائیان مدیر امور استان تهران و همچنین مدیران گروههای اداری، مالی و پشتیبانی، اعتبارات و وصول مطالبات، خدمات بیمه‌ای، حراست استان و همکاران مدیریت برگزار شد. در این مراسم ابتدا مهندس نورائیان، ضمن تقدیر از عملکرد جمالی آشتیانی مدیر پیشین استان به بیان توانائی ها و عملکرد مهندس دائم امید مدیر جدید استان در مسئولیتهای قبلی خود پرداخت و با ذکر فرازهائی از سخنان ارزشمند و گهربار مولای متقیان حضرت علی (ع) در خصوص مسئولیت‌پذیری به بیانات خود خاتمه دادند.
در ادامه مهندس دائم امید مدیر جدید استان، ضمن تشکر از اعتماد مدیران ارشد بانک در رابطه با واگذاری این مسئولیت مهم به ایشان، به شرایط رقابتی نظام بانکی کشور اشاره نمودو همکاران رابه تلاش و همفکری بیشتر برای تحقق اهداف و سیاستهای عالیه بانک و خدمت رسانی مطلوبتر به مردم شریف استان دعوت کرد.
مهندس دائم امید با تشریح موقعیت استراتژیک استان تهران و نگاه ویژه دستگاههای اجرائی استان از جمله استانداری، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان تعاون، به همکاران صدیق استان توصیه نمود تا برای جلب رضایت مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزند.
قالب دلخواه شما