قهرمانان برتر المپیاد ورزشی سیستم بانکی کشور

قهرمانان برتر المپیاد ورزشی سیستم بانکی کشور
ششمین دوره المپیاد ورزشی سیستم بانکی کشور با حضور 10تیم از بانکهای دولتی در مرکز آموزش بانک کشاورزی در بابلسربه کار خود پایان داد.
در این مسابقات که با حضور 310 ورزشکار و در 6 رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شطرنج، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی (سه رده سنی) و دوومیدانی (سه رده سنی) انجام شد، در مراسم اختتامیه این مسابقات حشمت‌الله نظری عضو هیات مدیره بانک طی سخنانی به توسعه ورزش و ایجاد نشاط و شادابی در بین کارکنان سیستم نظام بانکی کشور تاکید کرد.
بر اساس این گزارش، در این مراسم نظری عضو هیات مدیره بانک، عرب زاده مقدم مدیر امور حوزه مدیریت، بهشتی مدیر شعب بانک در استان مازندران، علی نژاد مدیر شعب بانک در استان گلستان، روسای ادارات رفاه بانکهای کشور و اعضاء کمیته ورزش بانک کشاورزی حضور داشتند. 

فوتسال :
در مسابقه رده بندی بانک ملی مقابل بانک تجارت پیروز شد و به مقام سوم رسید و در دیدار نهایی بانک سپه در یک بازی تماشایی از سد بانک ملت گذشت وقهرمان ششمین دوره مسابقات فوتسال  المپیادسیستم بانکی کشور شد .بانک ملت به مقام دوم دست یافت. 

والیبال : 
تیم والیبال بانک تجارت با غلبه بر بانک ملی مقام نخست این مسابقات را از آن خود کردو بانک ملی دوم شد . در دیدار رده بندی بانک کشاورزی بابرتری مقابل بانک صادرات مقام سوم این مسابقات را کسب کرد. 

شطرنج :
در شطرنج مسعود مطرقی از بانک سپه به مقام اول رسید، اسماعیل جمشید بیگی از بانک تجارت  دوم شد و بهروز سعادتی از بانک کشاورزی مقام سوم را کسب کرد. 
تنیس روی میز :
در  تنیس روی میز تیم بانک کشاورزی مقام اول را به دست آورد . بانک سپه به مقام دوم رسید ،بانک تجارت مقام سوم را کسب کرد و درتنیس روی میز انفرادی  سید کمال سید علی از بانک مرکزی بدون شکست به مقام اول دست یافت، سیاوش سلطانی از بانک کشاورزی به مقام دوم رسید و مهران اوجانی از بانک کشاورزی و افشین پیمان از بانک تجارت مشترکا سوم شدند. 

آمادگی جسمانی:
رده سنی زیر 30سال :
مهدی حافظی از بانک سپه با زمان 52ثانیه اول شد
فرید حسن نژادیان از بانک کشاورزی بازمان 08/ 52 ثانیه مقام دوم را به دست آورد.
مهدی جانی مقدم از بانک ملی بازمان 09/52 ثانیه زمان مقام سوم را کسب کرد .
رده سنی 30تا40سال:
مهدی پاک روان از بانک ملت با زمان 90/50 ثانیه مقام اول را به دست آورد.
مختار رمضانی از بانک مرکزی با زمان 94/50 ثانیه به مقام دوم رسید.
رحمان جنابی شلمانی از بانک مسکن با زمان 65/52 ثانیه مقام سوم را کسب کرد.
رده سنی بالای 40سال :
رضا قاسم خانی از بانک ملی با زمان 53/52 ثانیه به مقام اول رسید.
خلیل گردان از بانک رفاه با زمان 76/52 ثانیه مقام دوم را به خود اختصاص داد.
محمد حیدری از بانک مرکزی با زمان 25/53 مقام سوم را به دست آورد.
قالب دلخواه شما