برگزاری نشست رسانه ای افتتاح شرکتهای خدمات بیمه ای در مدیریت استان تهران

برگزاری نشست رسانه ای افتتاح شرکتهای خدمات بیمه ای در مدیریت استان تهران

نشست رسانه ای افتتاح شرکتهای خدمات بیمه ای محصولات کشاورزی در استان تهران با حضور مدیر استان تهران و مدیر گروه خدمات بیمه ای استان و خبرنگاران خبرگزاریهای ایرنا _ ایسکانیوز _ کشاورزی ایران _ باشگاه خبرنگاران جوان و واحد مرکزی خبر و گزارشگران رادیو خبر و رادیو ایران و شبکه تهران ( سیمای جمهوری اسلامی ایران ) _ واحد رسانه های سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و نشریات دام ، کشت و صنعت _ سبزینه _ بارش _ روزنامه اطلاعات – ویژه نامه های استان تهران در محل سالن اجتماعات مدیریت در تاریخ 8/8/87 برگزار شد .
مهندس علی اکبر دائم امید ، مدیر شعب بانک کشاورزی استان تهران ضمن اعلام گشایش نخستین شرکت خدمات بیمه ای محصولات کشاورزی در استان تهران افزود : تا پیش از این 220 نفر از فارغ التحصیلان بخش کشاورزی خدمات مختلفی از جمله بیمه محصولات کشاورزی را ارائه می دادند اما با تشکیل و راه اندازی شرکتهای خدمات بیمه ای محصولات کشاورزی این کار به صورت تخصصی انجام خواهد شد . ایشان در ادامه اظهار داشتند در مجموع 7 شرکت خدمات بیمه ای در سطح استان به بهره برداری می رسد که اولین شرکت با حضور مسئولان مربوطه در تاریخ 9/8/87 در شهرستان اسلامشهر افتتاح خواهد شد .
مهندس دائم امید تصریح کرد : این شرکتها به طور اختصاصی در زمینه بیمه محصولات کشاورزی از جمله فروش بیمه نامه و ارزیابی خسارت ها فعالیت خواهند کرد.
مدیر شعب بانک در استان تعداد کارگزاران خصوصی بیمه محصولات کشاورزی در کشور را 5000 نفر اعلام کرد که از این تعداد ، 220 نفر مربوط به استان تهران است .
در ادامه دکتر سجادی مدیر گروه خدمات بیمه ای استان اعلام نمود : استان تهران نخستین استانی است که کلیه امور بیمه گری و ارزیابی خسارت بیمه کشاورزی خود را از تاریخ 1/7/87 به شرکت های خدمات بیمه ای محصولات کشاورزی واگذار نموده است .
دکتر سجادی با اشاره به این که استان تهران نخستین استانی بود که سیستم مکانیزه بیمه محصولات کشاورزی را اجرا کرد اظهار امیدواری کرد پس از نصب نرم افزار طرح جامع بیمه الکترونیکی ( سابکا ) از این پس مانند سایر بیمه ها ، بیمه نامه محصولات کشاورزی ، بصورت پرینت چاپی به بیمه گذار عرضه شود .
وی افزود به کشاورزان قول مساعدت داده شده که در صورت موافقت صندوق بیمه محدودیتی از نظر سطح بیمه وجود نداشته باشد و به هر مقدار که مورد درخواست کشاورزان باشد امر بیمه انجام خواهد شد .
در پایان به سئوالات خبرنگاران و گزارشگران رسانه ها پاسخ داده شد .

قالب دلخواه شما