دکتر محمد طالبی : تعامل با اتحادیه ها به عنوان نهادهای خوب و موثر در بخش برای ما بسیار مهم است

دکتر محمد طالبی : تعامل با اتحادیه ها به عنوان نهادهای خوب و موثر در بخش برای ما بسیار مهم است

دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی در دیدار با مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره اتحادیه مرکزی شرکتهای تعاونی تولید روستایی کشور، ماموریت اصلی این بانک را توسعه بخش کشاورزی عنوان کرد و افزود : بانک کشاورزی فقط به خدمت به بخش کشاورزی فکر می کند .
مدیر عامل بانک کشاورزی در این دیدار که با هدف ایجاد تعامل بیشتر و ارتباط مستمر با تشکل های بخش کشاورزی برگزار شد ، مهمترین هدف این بانک را تاثیرگذاری در بخش کشاورزی اعلام کرد و گفت : تعامل با اتحادیه ها به عنوان نهادهای خوب و موثر در بخش برای ما بسیار مهم است و بخشی از مشکلات موجود نیز مربوط به ناشناخته ماندن توانمندیهای یکدیگر است ، اتحادیه ها و تعاونی ها می‌توانند با ایجاد روابط شفاف و قراردادن تسهیلات بانک در اختیار کشاورزان ، راه رسیدن به این هدف را هموار و کوتاه سازند .
دکتر طالبی همچنین به چشم انداز 1393 بانک کشاورزی اشاره کرد و افزود: بانک آماده است ، برای ارائه خدمت بهتر و بیشتر به کشاورزان ارتقاء روش بدهد و اتحادیه ها نیز می‌توانند در این زمینه ابتکار به خرج دهند تا ماموریت معنی دار توسعه بخش‌کشاورزی انجام پذیرد.
مدیر عامل بانک از جمع آوری منابع و تزریق آن به بخش کشاورزی به عنوان یکی از ابزارهای مهم برای رسیدن به توسعه بخش کشاورزی یاد کرد و گفت : بانک کشاورزی در ارتباط با اعطای تسهیلات به بخش کشاورزی پیشقدم است و تاکنون طی برنامه منظمی تقاضای بخش را برآورده کرده است .
مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره اتحادیه مرکزی شرکت های تعاونی تولید روستایی کشور نیز در این دیدار با تشکر از فرصت فراهم شده و بر شمردن توانمندی های تعاونی ها و موضوعات مورد تعامل ، از بانک کشاورزی به عنوان مجموعه ای همراه برای اعتلای بخش کشاورزی نام بردند و با طرح پیشنهادات و خواسته های خود افزودند: این اتحادیه 350 هزار خانوار کشاورز و 1100 تعاونی را تحت پوشش دارد. که با تمام امکانات آماده هر گونه همکاری با بانک کشاورزی است.
این دیدار روز سه شنبه مورخ 14 مهر ماه و در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی برگزار شد.

قالب دلخواه شما