شعبه بانک کشاورزی درهتل بزرگ تهران افتتاح شد

شعبه بانک کشاورزی درهتل بزرگ تهران افتتاح شد

شعبه شهید مطهری تقاطع ولیعصر«عج» (هتل بزرگ تهران) در روز 13/8/87 طی مراسمی با حضور یوسف نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، نظری عضو هیئت مدیره بانک و جمع کثیری از مدیران امور، روسای ادارات مرکزی ، مدیران ستادی بانک کشاورزی و تعدادی از مدیران صنعت هتلداری کشور افتتاح شد.
در این مراسم حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره بانک  طی سخنانی مطالبی را از سیاستهای بانک کشاورزی در زمینه تجهیز منابع در مناطق شهری و تزریق به بخش روستایی بیان کرد .
عضو هیات مدیره بانک به پیشتاز بودن بانک کشاورزی در عرصه بانکداری الکترونیک اشاره نمود وعنوان کرد امروزه بانک کشاورزی در کلیه زمینه ها از جمله گشایش اعتبارات اسنادی ، افتتاح شعب در مکانهای مختلف و ... بسیار فعال است و از در نظر گرفتن 200 شعبه به عنوان شعب ویژه به عنوان مشاور مشتریان در زمینه های سرمایه گذاری و بانکی خبر داد .

همچنین مهندس فکری مدیر ستادی بانک در شرق تهران بزرگ ضمن تشکر از عوامل دست اندرکار در تجهیز شعبه به ارائه عملکرد مدیریت در 7 ماهه سال جاری پرداخت ، همچنین ایشان به جابجایی شعب به لحاظ مدیریتی و بازسازی شعب دارای مساحت پایین  اشاره کرد.
در ادامه مراسم مهندس نورائیان مدیر امور استان تهران از کلیه عواملی که در راه اندازی شعبه تلاش کرده بودند تشکر کرد.

قالب دلخواه شما