بزرگداشت روز جهانی ناشنوایان و روز جهانی عصای سفید

بزرگداشت روز جهانی ناشنوایان و روز جهانی عصای سفید

به مناسبت بزرگداشت روز جهانی ناشنوایان ( 9 مهرماه) و روز جهانی عصای سفید ( 24 مهر ماه ) به دعوت معاونت بهداشت و در مان روز 2/8/87 جلسه ای با حضور همکاران دارای فرزند ناشنوا که در ادارات مرکزی و مدیریت های تهران شاغل هستند تشکیل شد.
در ابتدای این جلسه دکتر فرقانی ضمن قدردانی از حضور حیاتی مدیر امور محترم سرمایه انسانی و ذبیحی ریئس اداره کل رفاه کارکنان و ارائه آمار فرزندان معلول بانک پرداخت و گفت : در حال حاضر 36 فرزند ناشنوا و 6 نفر فرزند نابینا در سراسر کشور داریم که سعی می کنید با آنان ارتباط برقرار کنیم که امسال به مناسبت روز جهانی ناشنوایان و با پیشنهاد اداره کل رفاه کارکنان و موافقت هیئت مدیره بانک برای هر یک از این عزیزان یک عدد نیم سکه بهار آزادی در نظر گرفته شده است .
همچنین دکتر فرقانی در این جلسه از مدیر امور سرمایه انسانی تقاضا نمود در حد توان و مقدورات بانک برای اشتغال به کار آن گروه از فرزندان معلول که توان کار را دارند مساعدت نماید.
سپس منوچهر حیاتی ضمن خوش آمد گویی به خانواده ها و تشکر و قدردانی از حوزه بهداشت و درمان بخاطر برگزاری این گردهمایی  اظهار داشت : بانک همیشه در حد توان خود به همکاران توجه نموده و اگر جائی نتوانسته قطعاً مقررات اجازه نداده است . ایشان در ادامه از زحمات پدر و مادرهائی که دارای فرزند مشکل دار هستند و بار مالی مضاعفی را به دوش می کشند قدردانی نمود. حیاتی در پایان این مراسم ضمن تشکر مجدد از دکتر فرقانی و سایر کارکنان حوزه بهداشت و درمان هدایای فرزندان ناشنوا که شامل یک شاخه گل رز و یک قطعه سکه نیم بهار آزادی بود را به این فرزندان تقدیم نمود.

قالب دلخواه شما