حضور بانک کشاورزی در دومین همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران

حضور بانک کشاورزی در دومین همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران

دومین همایش بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران، با حضور جمعی از مقامات عالیرتبه کشوری و سرمایه گذاران بیش از 57 کشور جهان در تاریخ 18 و 19 آبانماه جاری در محل مرکز همایش های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد.
دومین گردهمایی با موضوع ارایه بسته های تدوین شده سرمایه گذاری مرتبط با فرصتهای موجود کشور از جمله بیش از 700 منطقه نمونه گردشگری مصوب هئیت وزیران ، هتلها ، مجموعه های تفریحی - توریستی و 000 برگزار شد.
ارایه ظرفیت های متنوع کشور در زمینه میراث فرهنگی ، تنوع هنرهای سنتی و صنایع دستی و جاذبه های گردشگری معرفی بسته های سرمایه گذاری در محدوده های مختلف گردشگری ، تاسیسات اقامتی و پذیرایی مجتمع های تفریحی و توریستی ، کمپینگ ، سایت های طبیعت گردی ، مجتمع های آبدرمانی و معرفی نیازهای تحول محیطی ( ساختاری ، قوانین و مقررات ، روشها و رویه ها و ...) و از جمله اهداف پیش بینی شده برای برگزاری این همایش بود.
در این گردهمایی که به منظور دستیابی به اهداف سند چشم انداز 20 ساله و تحقق سیاست‌های کلی برنامه چهارم توسعه در زمینه توسعه گردشگری و زیر ساخت های آن و جذب سرمایه گذاران علاقه‌مند به سرمایه گذاری برگزار شده بود ، در حدود 400 نفر مذاکره با 80 گروه سرمایه گذار داخلی و خارجی نیز انجام گرفت که دستاورد این مذاکرات عقد تفاهم نامه و ارائه اعلام آمادگی جهت سرمایه گذاری از سوی این سرمایه گذاران بود. در این همایش که با حضور رئیس جمهور در روز اول و رئیس قوه قضائیه و رئیس فراکسیون گردشگری مجلس در روز دوم آغاز بکار کرد ، اطمینان خوبی جهت سرمایه گذاری بدست آمد .
برگزاری نمایشگاه های جنبی جاذبه های گردشگری مناطق مختلف کشور ، معرفی غرفه های مراکز فعال در گردشگری ، صنایع دستی و احیای بناهای تاریخی – فرهنگی برای بهره برداری اقتصادی از دیگر برنامه های این گردهمایی بود .که مورد بازدید رئیس جمهور محترم و هئیت همراه قرار گرفت.
همچنین در این نمایشگاه بیش از 1200 بسته سرمایه گذاری با شرکت فعال استانهای کشور عرضه شد و 454 سرمایه گذار خارجی از کشورهای مختلف از جمله آمریکا ، فرانسه ، آلمان ، هند ، عراق ، ایرلند ، گرجستان ، چک ، ترکیه و ... از این نمایشگاه بازدید نمودند .
دکتر طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی به همراه اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک نیز ضمن حضور در همایش مذکور ،از نمایشگاه جانبی همایش بازدید نمودند.

قالب دلخواه شما