حضور بانک کشاورزی در پنجمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی در کشور

حضور بانک کشاورزی در پنجمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی در کشور

پنجمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی کشور با هدف ارایه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی روابط عمومی و بکارگیری آن در سازمانهای پیشرو و نشر و گسترش آن در روزهای 13 و 14 آبان ماه جاری در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد .
این کنفرانس میزبان متخصصان روابط عمومی و ارتباطات سه قاره آسیا ، اروپا و آمریکا بود و سخنرانانی از کشورهای هلند ، کره جنوبی ، مالزی ، هند ، اندونزی ، امریکا و انگلیس در خصوص موضوعاتی از قبیل گرایش های نوظهور در روابط عمومی با برنامه ریزی ارتباطات راهبردی، از مدیریت ارتباطات تا احیای نظم پنهان و شیوه های برتر روابط عمومی در آینده، مدیریت و هدایت منابع انسانی، مدیریت بحران ، رویکرد مدیریت قابلیت ها و مسئولیت های اجتماعی روابط عمومی به سخنرانی پرداختند.
پروفسور جرالد سویر لینگ مدیر مطالعات روابط عمومی دانشگاه کالیفرنیا ، پروفسور عدنان حمدان رئیس موسسه روابط عمومی مالزی ، دیماسارین مدیر روابط عمومی ارتباط مند ، حمیده کریم رئیس موسسه روابط عمومی مالزی ، ساندرا شرور رئیس ارتباطات بین المللی اروپا و مسلم با سیا رئیس انجمن روابط عمومی اندونزی از دیگر سخنرانان این کنفرانس بودند
در حاشیه این کنفرانس بین‌المللی2 کارگاه آموزشی با مضامین مدیریت و برنامه‌ریزی روابط عمومی و ارتباطات استراتژیک و نمایشگاه توانمندیهای روابط عمومی‌های سازمانها و شرکت‌های برتر برگزار شد.
پنجمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی کشور عصر روز سه شنبه 14 آبان ماه با صدور بیانیه به کار خود پایان داد .
در بیانیه پایانی این همایش تاکید شده که حرفه روابط عمومی درکشور ، همچون بسیاری از کشورهای دیگر با چالش های فراوانی روبرو است و فرصت های زیاد و موقعیت های منحصر به فردی را نیز پیش روی دارد.
تاکید بر جایگاه و نقش روابط عمومی در ارتقای بهره وری و مدیریت ملی و بین‌المللی از سوی سازمانهای دولتی و خصوصی از دیگر موارد مورد اشاره در این بیانیه است .
تجلیل از چهره های ماندگار روابط عمومی کشور و اهدا لوح سپاس به سخنرانان داخلی و خارجی، رسانه های برتر و نمایندگان برگزیده استانی از دیگر برنامه های پایانی این همایش بود.
بعد از مراسم اختتامیه این همایش به شرکت کنندگان گواهینامه و لوح سپاس پنجمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ها اعطاء شد .

قالب دلخواه شما