همایش ملی نوآوری در خدمات بانکی برگزار شد

همایش ملی نوآوری در خدمات بانکی برگزار شد

نخستین همایش ملی نوآوری درخدمات بانکی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال نوآوری و شکوفایی، با هدف نهادینه سازی نوآوری در ساختار بانک واستفاده از خدمات نوین بانکی برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی در این همایش که روز یکشنبه 29 دیماه سال جاری در مرکز فرهنگی رفاهی مهر82(الهیه) بانک کشاورزی با حضور دکتر پورمحمدی معاون امور بانکی ،بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی ودارایی ، معاون وزیر جهاد کشاورزی، مدیرعامل،اعضای هیئت مدیره،مدیران امور،رؤساو کارشناسان ادارات مرکزی و استانهای بانک کشاورزی ، جمعی از مدیران نظام بانکی کشور و اساتید دانشگاه ها برگزارشد، پس از سخنرانی معاون وزیر اموراقتصادی و دارایی، طی دو نشست مقالات برتر ارائه شد.
براساس این گزارش، راهکارهای توسعه خدمات نوین بانکداری الکترونیک،نوآوری درخدمات بانکی و ارائه خدمات بانکداری الکترونیک،عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک،مشکلات وچالشهای ساختاری بانکها در توسعه خدمات نوین،کاربرد فناوری RDFID در بانکداری الکترونیک،بررسی ساختارهای ارائه خدمات بانکی و معرفی مدل معماری بانکداری خدمت گرا (SOA)،اهمیت و راهکارهای فرهنگ سازی و آموزش بانکداری الکترونیک، راهکارهای ارائه خدمات بانکداری الکترونیک با تأکید بر ویژگی های رقابتی در ایران و... عناوین سخنرانی دیگر سخنرانان این همایش بود.
این گزارش می افزاید؛ راهکارهای ارائه خدمات نوین بانکی با حفظ ویژگی های رقابتی و جلب مشتریان جدید،گسترش پول الکترونیکی در سطوح داخل و خارج کشور،توسعه و تنوع بخشی به مجراهای ارتباطی مشتریان،مشکلات ساختاری بانکهای ایران در ارائه خدمات نوین بانکی و نقش مدیریت و نیروی انسانی در ارائه خدمات نوین، محورهای اصلی این همایش را تشکیل می دادند.
لازم به ذکر است همایش مذکور با سخنرانی دکتر محمد طالبی مدیرعامل بانک کشاورزی وقدردانی از ارائه دهندگان مقالات برتر خاتمه یافت.

قالب دلخواه شما