سیستم ویدیو کنفرانس در بانک کشاورزی نصب و راه‌اندازی شد

سیستم ویدیو کنفرانس در بانک کشاورزی نصب و راه‌اندازی شد

سیستم ویدیو کنفرانس بانک کشاورزی با هدف برقراری ارتباط ویدئویی ادارات مرکزی با مدیریتهای شعب این بانک در استانها نصب و راه‌اندازی شد .
به گزارش روابط عمومی ، محمد جعفر زمانی رئیس اداره کل رایانه و ارتباطات داده ای ضمن اعلام این خبر گفت: با استفاده از این سیستم، همکاران قادر خواهند بود بدون نیاز به جابه‌جایی فیزیکی تصمیم جمعی بگیرند یا مدیران بانک توصیه های خود را در اقصی نقاط کشور مطرح نمایند . از طرفی امکان برگزاری همایش و دوره های آموزشی نیز از این طریق فراهم خواهد شد.
زمانی با بیان اینکه ویدیو کنفرانس سیستمی است که با استفاده از بستر مخابراتی مناسب ، ارتباط صوتی و تصویری بین دو یا چند نقطه را برقرار کرده و افراد حاضر در این نقاط می توانند صدا و تصویر طرف مقابل خود را به صورت همزمان دریافت کنند افزود : امروزه یکی از مشکلاتی که مدیران با آن مواجهند، اتلاف وقت در سفرهای درون شهری و برون شهری است که با استفاده از سیستم ویدیو کنفرانس این مشکل تا حد زیادی برطرف خواهد شد.
وی هدف از اجرای این طرح در بانک کشاورزی را برقراری ارتباط ویدئویی 35 مدیریت و 5 مرکز آموزش با ساختمان مرکزی بانک اعلام کرد و گفت در این طرح امکان ارتباط دو سویه بین مرکز و هر یک از نقاط یاد شده وجود دارد. در حال حاضر این طرح در استان های قم و منطقه کرج با همکاری اداره کل روابط عمومی به بهره برداری رسیده است و بزودی در تمامی مدیریت‌ها راه‌اندازی خواهد شد.

قالب دلخواه شما