حضور بانک کشاورزی دراولین کنفرانس بین المللی مدیریت بهره وری

حضور بانک کشاورزی دراولین کنفرانس بین المللی مدیریت بهره وری

اولین کنفرانس بین المللی مدیریت بهره وری و کیفیت در نگرش جهانی شدن ، با حمایت وزارت صنایع و معادن ، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ، انجمن مدیریت کیفیت ایران و با همکاری بانکهای کشاورزی ، ملی ، توسعه صادرات ، پاسارگاد ، گروه صنعتی ایران خودرو و ... در روزهای 7 و 8 بهمن ماه جاری در محل مجامع بین المللی وزارت امور خارجه تهران برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی این کنفرانس با حضور مهندس نظام الدین برزگری معاون وزیر صنایع و معادن و رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی، محسن حاجی میرزایی، رئیس مرکز ملی بهره وری ایران ، مدیران عامل بانکها و بیش از 500 نفر از مدیران ارشد و میانی سازمانهای دولتی و خصوصی و پژوهشگران داخلی و خارجی کشور با شعار : "نوآوری و بهره وری ، راه گشای باز دهی منابع انسانی" ، آغاز بکار کرد .
بر اساس این گزارش : طی دو روز برگزاری این کنفرانس ، کارشناسان برتر کشور و سخنرانانی از کشورهای خارجی به ارائه مقاله پیرامون مقوله کیفیت و بهره وری پرداختند.
این گزارش می افزاید : در حاشیه این کنفرانس توانمندیهای سازمانهای مشارکت کننده در نمایشگاه جانبی و تخصصی مدیریت بهره وری و کیفیت به نمایش گذاشته شد .
بانک کشاورزی نیز به عنوان سازمان مشارکت کننده ، باحضور 10 نفر از مدیران و کارشناسان بانک ، ضمن بهره مندی از کلاس های آموزشی با برپایی غرفه ، توانمندیها و موفقیتهای بانک را به نمایش گذاشت .
در مراسم اختتامیه نیز پس از قرائت بیانیه پایانی مقرر گردید ، دبیرخانه کنفرانس به عنوان دبیرخانه دائمی به فعالیت خود ادامه دهد و سایت WWW.pqconf.com به عنوان سایت مرجع برای این کنفرانس اعلام و از سازمان ها و شرکت های حامی با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد.

قالب دلخواه شما