دکتر طالبی در دومین نشست تخصصی بانک ها با مرکز دایره المعارف دفاع مقدس: دفاع مقدس زمینه تحقق انقلاب فرهنگی را فراهم کرد

دکتر طالبی در دومین نشست تخصصی بانک ها با مرکز دایره المعارف دفاع مقدس: دفاع مقدس زمینه تحقق انقلاب فرهنگی را فراهم کرد

دکتر محمد طالبی مدیرعامل بانک گفت: دفاع مقدس نقش اساسی در تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران داشت وزمینه تحقق انقلاب فرهنگی را فراهم کرد.
به گزارش روابط عمومی؛ مدیرعامل بانک در سیزدهمین نشست شورای دستگاههای اجرایی با مرکز دایره المعارف دفاع مقدس ضمن اعلام این مطلب افزود: پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی که کشور از یک نظام مبتنی بر باورهای غیر دینی به کشوری مبتنی بر اعتقادات و باورهای دینی تغییر کرده بود،مهمترین نیاز ما تغییر و تحول در باورها واعتقادات مردم بود که دفاع مقدس با فراهم کردن زمینه تحقق انقلاب فرهنگی به بهترین روش،این تحول را به وجود آورد.
دکتر طالبی در ادامه گفت: تحول انسانها در دوران جنگ با هیچ ابزار دیگری میسر نبود وهمین دوران به صحنه ای عملی برای انتقال مفاهیم،باورها و اهدافی که در یک نظام دینی مد نظر است به ابزاری برای تحول علمی کشور تبدیل شد.
مدیرعامل بانک به اهمیت تدوین دایره المعارف دفاع مقدس در آشنایی نسلهای بعدی با دفاع مقدس اشاره و ابراز امیدواری کرد این مهم به نحو مناسبی اجرایی شود.
این گزارش می افزاید: سیزدهمین نشست شورای دستگاههای اجرایی با مرکز دایره المعارف دفاع مقدس با هدف ارائه گزارش عملکرد بانک کشاورزی در زمینه دفاع مقدس با حضور آقای رحماندوست معاون رئیس جمهور در امور ایثارگران ، دکتر طالبی مدیرعامل بانک کشاورزی ، دکتر نوری مدیرعامل بانک رفاه و دیگر مدعوین به میزبانی بانک کشاورزی روز چهارشنبه نهم بهمن ماه سال جاری در مجموعه فرهنگی رفاهی استادشهریار این بانک برگزار شد.


قالب دلخواه شما