با حمایت بانک کشاورزی تولید نان صنعتی کشور به 50 تن در روز رسید

با حمایت بانک کشاورزی تولید نان صنعتی کشور به 50 تن در روز رسید

دکتر طالبی مدیر عامل بانک به اتفاق اعضای هیئت مدیره از اولین و تنها واحد تولیدکننده نان صنعتی کشور بازدیدکرد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در منطقه کرج، در این بازدید که همزمان با ایام دهه مبارک فجر انجام شد، فاطمه آجرلو نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی، مزروعی مشاور وزیر بازرگانی و مجری طرح نان صنعتی کشور، کریمی رئیس سازمان آرد ونان کشور، جمعی از مدیران بانک و شرکت نامی نیک نهاد (سه نان) حضور داشتند، بابایی مدیر عامل و موسس این شرکت در سخنان خود ضمن قدردانی از مشارکت بانک کشاورزی گفت: با حمایت بانک کشاورزی تاکنون 3 خط تولید نان با ظرفیت 50 تن در روز راه‌اندازی شده است که در آینده ای نزدیک به 60 تن در روز افزایش خواهد یافت .
بر اساس این گزارش ؛ مدیر عامل بانک نیز راه اندازی این شرکت تولیدی را نشانه دیگری از اراده والا و عزم بلند ایرانیان برای تحقق اهداف و آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) برای ساختن یک کشور اسلامی و سرفراز معرفی کرد و افزود: همت مدیران این واحد تولیدی ستودنی و تلاش کارکنان بانک کشاورزی ماجور است و آنان پاداش خود را از خداوند متعال خواهند گرفت .
دکتر طالبی ابراز امیدواری کرد: گامهایی که برای افزایش سهم بهره وری در رشد بخش کشاورزی برداشته می شود، همواره ادامه یابد.
یادآور می‌شود، واحد تولیدی نامی نیک نهاد (سه نان) به عنوان یک طرح ملی با حمایت بانک کشاورزی احداث و رئیس جمهور در سال جاری آن را افتتاح کرد.  
در فرآیند تولید نان صنعتی علاوه بر آزمایش‌های مختلف پیش از تولید، حین تولید و پس از تولید ، استانداردهای بین المللی کیفیت محصول نیز رعایت می‌شود.

قالب دلخواه شما