دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدیدالاستخدام برگزار شد

دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدیدالاستخدام برگزار شد

دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدیدالاستخدام بانک 26 بهمن ماه سال جاری در مرکز آموزشی بابلسر آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان مازندران، در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی که با حضور حشمت‌الله نظری عضو هیات مدیره بانک، مدیر امور سرمایه انسانی، مهندس بهشتی مدیر ستادی بانک در استان، روسای ادارات آموزش و بهبود مدیریت و امور کارکنان و همچنین کارشناسان ادارات مرکزی و کارشناسان آموزشی از سراسر کشور و 313 نفر از کارمندان جدیدالاستخدام برگزار شد، حشمت الله نظری عضو هیات مدیره بانک درباره جایگاه بانک کشاورزی در گذشته، حال و نقش آن در توسعه کشور سخنرانی کرد.
عضو هیات مدیره بانک خطاب به نیروهای جدیدالاستخدام گفت: توفیقات بانک کشاورزی در سالهای اخیر اتفاقی نبوده بلکه از تلاش و برنامه ریزی نشات گرفته و این موفقیت یک انتخاب است نه شانس. وی افزود: در یک سازمان هیچگاه تماشاگر سازمانی نباشید بلکه همواره سعی کنید نقش بازیگر سازمانی را ایفا کنید.
وی داشتن تحرک علمی سالم در شغل خود را لازمه پویایی فردی و سازمانی دانست.
در ادامه مراسم، منوچهرحیاتی مدیر امور سرمایه انسانی بانک درباره سیاستها و استراتژی‌های بانک کشاورزی و نقش کارکنان در تحقق این سیاستها و استراتژیها سخنانی ایراد کرد.
دکتر رشیدی رئیس اداره کل آموزش و بهبود مدیریت به عنوان دیگر سخنران، به نقل از دکتر طالبی مدیر عامل بانک یادگیری را اساس تحول دانست و سرمایه انسانی را از اصلی‌ترین سرمایه‌های بانک برشمرد. وی همچنین درباره طرح و برنامه های آموزش بانک سخنانی بیان داشت.
در ادامه تقی زاده رئیس اداره کل امور کارکنان در خصوص آشنایی با امور اداری و تشریح وظایف کارکنان جدیدالاستخدام سخنانی ایراد نمود.

قالب دلخواه شما