دکتر رشیدی: چرخش‌های راهبردی بانک کشاورزی با محور یادگیری و فن‌آوری آغاز شده است

دکتر رشیدی: چرخش‌های راهبردی بانک کشاورزی با محور یادگیری و فن‌آوری آغاز شده است

دوره آموزشی تجزیه و تحلیل صورتهای مالی اساسی به منظور بهینه سازی مدیریت نقدینگی در بانک کشاورزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی در نخستین روز از برگزاری این دوره آموزشی که روز چهارشنبه 30بهمن ماه سال جاری برگزارشد، دکتر داریوش رشیدی رئیس اداره کل آموزش وبهبود مدیریت در بیان اهداف و ضرورت های تشکیل دوره گفت: تغییر پویا،رقابت پذیری،همگرایی و یادگیری یکپارچه مهمترین ویژگی های عصر حاضر هستند که یادگیری اساسی ترین عامل در تحولات امروزی به شمار می رود و بر اساس مفاهیم مدیریت دانش برای سازمانها ارزش آفرینی می کند. از اینرو چرخش های راهبردی بانک کشاورزی نیز به عنوان بانک یادگیرنده و یاد دهنده ، با محور یادگیری و فناوری آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه تصمیم های درست و انتخاب مسیرهای پیشرفت و توسعه سازمان نیازمند تجزیه و تحلیل های صحیح مالی است، افزود: نگاه علمی به صورتهای مالی بانکها به لحاظ نقش مهمی که در اقتصاد،خلق پول و ایجاد شوکهای مثبت ومنفی در جامعه دارند، از اهمیت ویژه ای برخوردارند و برگزاری این دوره آموزشی در همین راستاست.
رشیدی با بیان اینکه افزایش دانش علمی و تخصصی مدیران و به روز رسانی اطلاعات آنان از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی است، ابراز امیدواری کرد زمینه های آموزش کاربردی آن در سال آتی فراهم شود.
این گزارش می افزاید: دوره آموزشی تجزیه وتحلیل صورتهای مالی با حضور دکتر پیمان نوری مدرس دانشگاه و مدیرعامل بانک رفاه،رؤسا و معاونان ادارت کل امور مالی و نظارت وبازرسی ، مدیرگروههای مالی،اداری،پشتیبانی و همچنین نظارت و بازرسی مدیریت های شعب بانک در استانها 30 بهمن و1 اسفندماه سال جاری در مجموعه آموزشی مهر82(الهیه) برگزارشد و طی 2 روز برگزاری آن علاوه بر تدریس مفاهیم تجزیه و تحلیل مدیریت های مالی اساسی توسط دکتر نوری، کارگاه های آموزشی پیرامون این موضوع و همچنین ساتنا ومدیریت نقدینگی تشکیل شد.

قالب دلخواه شما