دکتر طالبی: تغییر مستمر و پایدار سازمانی، عامل موفقیت سازمان‌ها است

دکتر طالبی: تغییر مستمر و پایدار سازمانی، عامل موفقیت سازمان‌ها است

دکتر طالبی مدیر عامل بانک در گردهمایی مدیران شعب بانک در استانها که با هدف مروری بر عملکرد استانها، پیش بینی برنامه های سال آتی و تبادل نظر بیشتر بین ستاد مرکزی و مدیران ستادی بانک در استانها روز یکشنبه چهارم اسفند ماه سال جاری در محل ساختمان مرکزی بانک برگزار شد؛ گفت: دستیابی سازمانها به موفقیت، در گرو تغییر مستمر و پایدار سازمانی است.
به گزارش روابط عمومی، مدیر عامل بانک ضمن اعلام این مطلب افزود: تجربه سازمان های موفق نشان دهنده آن است، سازمان هایی که از مرحله تغییر وارد مرحله حرکت سازمانی می شوند اگر در این مرحله به تعیین اهداف دقیق و مشارکت مستمر توجه کنند، موفقیت بالاتری کسب خواهند کرد. از اینرو برای رسیدن به اهدافی که در چشم انداز بانک ترسیم شده‌است، نیازمند تغییرات پایدار و مستمر و مشارکت فعال کلیه سطوح مدیران و کارکنان هستیم.
دکتر طالبی تعیین هدف، مشارکت مستمر مدیران ارشد در تغییرات، عدم توقف در مشکلات و موانع پیش‌رو و همچنین پرداختن بیشتر به مسیری که سازمان را به جلو هدایت می‌کند را از پیش‌نیازهای حرکت سازمانی معرفی و ابراز امیدواری کرد، مدیران شعب بانک در استانها به آن توجه کنند.
مدیر عامل بانک در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اداره سازمانهای بزرگ اشاره کرد و اظهار داشت: وجود شبکه گسترده شعب امتیاز مهم برای بانک به شمار می‌رود، زیرا وجود تنوعی از اذهان، باورها و انگیزه‌ها، در شعب باعث می‌شود هر شعبه فرصت مستقلی را برای بانک فراهم کند.
وی افزود: استفاده مناسب از این فرصت و امتیازی که در اختیار داریم، در دستیابی به اهداف بانک موثر خواهد بود از اینرو برنامه ریزی مدیران شعب در استانها برای ایجاد انگیزه در کارکنان شعب و همچنین شناسایی و رفع موانع موجود در مسیر تعیین شده ضروری است.
دکتر طالبی با ابراز خرسندی از تحقق اهداف ترسیم شده بانک در بسیاری از استانها گفت: اهداف تعریف شده در چشم انداز بانک نیز با تلاش همکاران گرامی محقق خواهد شد.
در پایان ‌مدیر عامل بانک از تلاش‌های انجام شده همکاران در سطح کشور قدردانی کرد.

قالب دلخواه شما